Norish Karman kritik Himpuan Rakyat Malaysia Bersama Palestin

Ini semua mengarut, katanya.

Norish Karman Kritik Himpuan Rakyat Malaysia Bersama Palestin

Pelakon Norish Karman ada meluahkan pendapat mengenai penganjuran solidariti bersama rakyat Palestin oleh kerajaan baru-baru ini.

Ujar Norish, dia bersetuju dengan pendapat aktres Mona Allen mengenai perhimpunan Solidariti Palestin yang dirasakan mengarut, mempunyai elemen glam dan hanya meraih populariti.



Betul sangat my lovely Mona Allen. Kononlah solidariti, yang datang semua kemungkinan berbayar dan ada je element glam dan populariti. Such a crappy program. But that’s my two cents opinion.

Sebelum ini, isteri kepada pelakon dan pengarah Pekin Ibrahim itu berpendapat bahawa lebih baik melakukan solat hajat daripada mengadakan perhimpunan seperti itu.

Dilaporkan lebih kurang 20,000 rakyat Malaysia daripada pelbagai kaum dan bangsa telah berhimpun di Stadium Axiata bagi menunjukkan solidariti terhadap rakyat Palestin yang dibantai rejim zionis pada ketika ini.

Acara itu turut dihadiri Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan juga persembahan nyanyian daripada anak-anak Palestin dan juga artis tersohor negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza.



Norish Karman Kritik Himpuan Rakyat Malaysia Bersama Palestin

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Nabil luah isi hati mengenai Elly Mazlein



Adegan panas dengan Zul Ariffin buahkan hasil – Siti Hariesa

Saya pakai singlet jer – Elisya Sandha



Ameera Khan bercinta dengan Meerqeen?



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker