Puteri Sarah tunjuk bukti mesej Syamsul

Puteri Sarah tunjuk bukti mesej Syamsul

Puteri Sarah tunjuk bukti mesej Syamsul
Puteri Sarah tunjuk bukti mesej Syamsul

Hasrat Puteri Sarah Liyana untuk mulakan hidup baru selepas diceraikan tak kesampaian apabila suaminya, Syamsul Yusuf tak melafazkan talak.

Menurut Puteri Sarah, dia tak bersetuju dengan permohonan Syamsul yang mahu diskaun bagi tuntutan nafkah anak dan mutaah. Jika mahu dilepaskan, Puteri Sarah juga dikatakan diminta menarik semula saman terhadap keluarga Ira Kazar.

Namun, Syamsul menegaskan bahawa Puteri Sarah yang menukar perjanjian yang telah dipersetujui di saat akhir. Eh yang mana satu?

Terbaru, pelakon Andai Itu Takdirnya ini memuat naik bukti mesej yang mana dia tak pernah menyebut mahu menarik balik saman terhadap keluarga madunya.

Menerusi mesej yang bertarikh 10 April, Puteri Sarah berkata dia mahu menyelesaikan isu yang tercetus antara mereka one by one.


Baca Artikel Menarik:

Puteri Sarah jatuh kerusi gelak baca tuduhan nusyuz Syamsul

Pada tarikh 12 April pula, pelakon ini memberi amaran kepada Syamsul supaya tak masuk campur urusan samannya dengan Ira Kazar.

Dia mahu memberi pengajaran kepada Ira yang didakwa bersikap kurang ajar dengannya. Malah, Puteri Sarah ada menyatakan kesudian untuk berbaik dengan Syamsul tapi bukan dengan keluarga isteri keduanya.

Dalam perkongsian tersebut, aktres ini mendakwa dia sekali lagi telah disekat di Whatsapp seperti yang pernah berlaku sebelum ini.

Kredit: Instagram Puteri Sarah


Baca Artikel Menarik:

Syamsul dedah pesan Puteri Sarah


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Zulin berpisah demi konten?

Tak sah zakat fitrah kalau makan beras basmathi, bayar kadar beras biasa

Aliff yang hempas pasu RM400,000, Yana tak takut disaman

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker