BCL ‘hidupkan’ semula Ashraf Sinclair

BCL ‘hidupkan’ semula Ashraf Sinclair

PENYANYI Bunga Citra Lestari membuat kejutan pada hari kedua Konsert Circus Concerto – Music, Attraction, Illusion di JIExpo Convention Center & Theatre pada Ahad lalu.

Persembahan menggabungkan sirkus dan muzik tersebut menyajikan penampilannya yang bertenaga selain menampilkan pelbagai visual menarik termasuk termasuk pertunjukan akrobatik.



Banyak lagu popular dipersembahkan sehingga seluruh dewan teruja mengikuti pelbagai sorotan sepanjang acara mega itu berlangsung.

Namun, segmen yang membuatkan ramai tersentuh adalah ketika menyampaikan lagu Tenang Kamu ditujukan khas buat Allahyarham suaminya, Ashraf Sinclair.

Dengan mata berkaca, ibu tunggal anak satu itu berkongsi keistimewaan dendangannya, terutama yang berkaitan Ashraf.

“Ada beberapa lagu yang mengingatkan saya kepada Ashraf, dan saya akan mulai dari pertama kerana ini sangat istimewa dan mengingatkan saya kepada momen awal pertemuan dengan Ashraf pada 2007,” katanya.



Sepanjang lagu diperdengarkan, di layar putih gambarnya bersama suami tercinta terpampang membuatkan ramai penonton mengalirkan air mata.

Apatah lagi semua momen bahagia mereka cukup menyentuh hati, terutama dengan kehadiran anak tunggal diberi nama Noah Sinclair.

Momen mengenang Ashraf yang meninggal dunia tiga tahun lalu ditutup dengan lagu Keluarga Cemara dan Cinta Sejati. K Online

BCL ‘hidupkan’ semula Ashraf Sinclair



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

GV10: Syafinaz tidak mahu Elly Mazlien atas pentas



Badrul Muhayat makin berisi lepas kahwin lagi

Noniswara terima untuk bermadu



Penyanyi tak bayar sewa dan bil letrik, tuan rumah buat laporan polis

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker