Jangan terlalu mencintai suami – Alyah

Jangan Terlalu Mencintai Suami – Alyah

Tukar niat daripada mencintai pasangan kepada mencintai Allah SWT. Itu pendapat Datin Alyah agar pasangan suami isteri dapat peroleh keharmonian dalam rumah tangga.

Kata isteri kepada maestro muzik terkenal, Datuk Ramli MS, dia bersyukur rumah tangga yang pada awalnya melalui pelbagai dugaan kini menemui kebahagiaan.



Saya sentiasa berdoa dan siapa sangka rumah tangga yang mulanya dibina penuh ribut taufan, tsunami dan pelbagai lagi, tetapi Allah akhirnya bagi kegembiraan dan keharmonian rumah tangga.
ramli MS

Katanya, seseorang perlulah menukarkan ‘arah’ daripada terlalu mencintai suami kepada mencintai Yang Maha Esa dan Alyah akui kurang bermain media sosial sebaliknya akan mendengar serta membaca setiap hari.

Tambah penyanyi itu lagi, dia mengambil pendekatan untuk tidak selalu berkongsi perihal rumah tangganya bersama Datuk Ramli MS di media sosial, begitu juga suaminya.

Ujarnya, ia kerana tidak semua orang akan suka apa yang kita kongsikan malah ada juga pihak yang mungkin tidak berpuas hati.



Tidak perlu beritahu semuanya pada orang, saya sendiri pernah buat kesilapan itu. Kesilapan itu yang buat saya belajar, tidak boleh buat sebegitu lagi apatah lagi umur semakin meningkat.

Jangan Terlalu Mencintai Suami – Alyah

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Ziela Jalil kena sabotaj?

PA Ebit dah bersama Caprice, makin panas



Berdosa ke jadi janda, soal Fauziah

Hidung aktres wanita rosak ditipu ‘beautician’ menyamar doktor



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker