Mimi Lana kecewa dituduh cium di kelab malam

Mimi Lana kecewa dituduh cium di kelab malam

Adakalanya fitnah itu berlaku hanya kerana salah faham seperti mendengar dan menyampaikan cerita yang putus-putus atau tidak lengkap daripada orang fasik. Wajib kita menyelidik sesuatu perkara yang didengari supaya tidak tertipu atau tersalah sangka pada mereka yang tidak bersalah.

Fitnah adalah satu bentuk ujian yang datang dalam kehidupan. Fitnah juga terjadi kepada Nabi kerana Nabi Muhammad SAW pernah difitnah sebagai harta, pangkat, wanita dan lain-lain.



Jika seseorang itu ditimpa fitnah berdoalah supaya Allah SWT memberi pahala kemuliaan di dunia dan akhirat. Allah SWT yang Maha Pemurah juga akan memberikan pahala bersabar dan menghapuskan dosa kita.

“Terima kasih timbulkan satu lagi masalah.”

Itu antara luahan aktres Mimi Lana dalam aplikasi X (Twitter) difahamkan merujuk khabar angin mengenai seorang pelakon wanita popular bercium dengan aktor meningkat naik di sebuah kelab malam baru-baru ini.

Meskipun tidak menyatakan sebab secara terperinci perkongsian tersebut dimuat naik, Mimi, 27, berkata dia tidak pernah menganggu kehidupan orang setakat ini.



“Saya tak pernah kacau hidup orang apatah lagi menyakitkan hati individu lain.

“Terima kasih kerana awak telah menimbulkan satu lagi masalah ketika saya sedang menghadapi ujian yang sangat berat di dalam hidup ketika ini,” jelasnya.

Menerusi perkongsian sama, bintang filem Pusaka itu juga menegaskan jangan sesekali memandang remeh terhadap pendiriannya dengan mengunci mulut mengenai beberapa isu berkaitan dirinya.

“Namun, jangan pandang rendah terhadap kesenyapan saya,” ujar pemilik nama penuh Mimi Rozaiana Zainal Abidin itu.



Sementara itu, kebanyakaan netizen turut menitipkan kata-kata semangat buat aktres tersebut.

“Sabarlah Mimi.

“Kami sayang Mimi, abaikan semua kata-kata negatif,” komen netizen.

Sejak semalam, nama Mimi menjadi bualan ramai apabila dia didakwa merupakan pelakon wanita yang bercumbu dengan seorang jejaka dalam kelab malam.



Perkara tersebut mula menular dalam media sosial selepas sebuah portal hiburan memuat naik gosip tersebut meskipun tidak menyebut nama mana-mana pihak.

Mengimbau semula pada 13 Ogos lalu, Mimi mengejutkan ramai pihak apabila mengambil keputusan dengan membatalkan majlis pernikahannya dengan pelakon, Syafiq Kyle yang sepatutnya berlangsung pada 18 Ogos di sebuah pusat peranginan tanah tinggi di Pahang.

Sehingga hari ini, Mimi mahupun Syafiq kekal mengunci mulut tanpa berkongsi sebarang sebab terpecini pernikahan mereka dibatalkan pada saat akhir. Mr

Mimi Lana kecewa dituduh cium di kelab malam



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Takkan Mimi bercium dengan Merqeen – Anna Jobling



Puteri Sarah dedah tentang hubungan dengan Andi Arsyil

Sama-sama masuk penjara, komen Noh Salleh raih perhatian

Syamsul komen isu Puteri Sarah nak saman bekas kakak ipar Ira Kazar

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker