Rugi Syamsul lepaskan wanita hebat demi budak tu – Netizen

Rugi Syamsul lepaskan wanita hebat demi budak tu – Netizen

Rugi Syamsul lepaskan wanita hebat demi budak tu - Netizen
Rugi Syamsul lepaskan wanita hebat demi budak tu – Netizen

 

Setelah pelakon serta pengarah sensasi, Syamsul Yusof mengumumkan sudah berkahwin kali kedua bersama Ira Kazar, netizen kebanyakannya akan membandingkan dengan isteri pertama iaitu Puteri Sarah.

Tidak kira dari segi cara hidup, penampilan serta fesyen yang dipakai, pasti akan ada saja netizen yang membezakan-bezakan dua pihak ini.



Baru-baru ini, Sarah ada berkongsikan satu video belakang tabir di laman Instagram seperti sedang mempromosikan satu produk dan kelihatan pelakon itu jelita memakai baju kebaya tradisional serta tudung sulam berwarna merah.

Ramai netizen berasa terpegun melihat kecantikkan serta kemanisan Sarah di dalam video tersebut.

Bukan itu saja, netizen turut berseloroh mengatakan ‘saham’ pelakon itu pasti akan meningkat setelah dirinya berpisah dengan Syamsul pada 18 April nanti.


Baca Artikel Menarik:

Puteri Sarah berdoa untuk 18 April ini




Dalam pada itu, netizen seakan-akan tertanya bagaimana Syamsul boleh terpikat dengan isteri keduannya sedangkan isteri pertama punya kecantikkan tidak terkata.

Bukan kaum lelaki saja jatuh cinta melihat video berkenaan, malah kaum wanita turut ‘cair’ melihat keanggunan Sarah memakai baju ala tradisional itu.

Baca Artikel Menarik:

Zulin berpisah demi konten?



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kaya Gila Suami Nynaa Harizal (Video)



Farid pujuk, Diana reject

Penyondol itu bukan bff saya – Shila Amzah



Related Articles

One Comment

  1. Sudah2 lah wahai netijen..baik buruk Allah akan balas pd yg mnganiayai mnyakiti hati hamba2NYA..kaffarah itu real..Allah tak tidur, moga sarah diprmudah urusan 3beranak. We luv her prayer for her. Kecam mngecam mngurang pahala yg ada. Aku pun marah pd mulanya..kaffarah Allah kan ada.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker