Kalau Sarah kahwin lain, jangan bengkak hati – Yusof Haslam

Jangan Dendam, ‘Bengkak Hati’ Kalau Puteri Sarah Kahwin Lain” – Datuk Yusof Haslam Kirim Pesanan Buat Syamsul

Kalau Sarah kahwin lain, jangan bengkak hati – Yusof Haslam

Pengarah tersohor, Datuk Yusof Haslam tampil memberi sedikit pesanan buat anaknya, Syamsul Yusof susulan daripada perceraian rumah tangga bersama isteri, Puteri Sarah Liyana yang bakal berlaku pada 18 April ini.

Maklum Yusof, dia menghormati keputusan pasangan itu demi kebaikan semua pihak.



Pesannya kepada Syamsul, dia perlulah membuang ego dan jangan sesekali menyimpan dendam terhadap Puteri Sarah Liyana setelah bercerai kelak.

Ini bukan perpisahan yang biasa tapi perpisahan yang meninggalkan zuriat. Jadi saya harap kedua-duanya tahu tanggungjawab. Kena buang ego, jangan pentingkan diri, fikir masa depan anak-anak.

Dalam pada itu, pengarah itu juga berharap tiada dendam disimpan dalam hati dan akan terus menganggap Puteri Sarah sebagai menantunya.

Kelak jika bekas isteri ada bertemu pasangan lain, Syamsul jangan bengkak hati, jangan berdendam. Saya sangat berharap agar silaturrahim antara mereka terjaga demi anak-anak.



Terdahulu, Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan telah menetapkan tarikh 18 April bagi tujuan Syamsul Yusof melafazkan cerai terhadap isterinya, Puteri Sarah.

Perkara tersebut dilakukan setelah peguam syarie kedua-dua belah pihak telah memaklumkan terdapat penyelesaian terbaru antara Puteri Sarah dan Syamsul Yusof.

Kalau Sarah kahwin lain, jangan bengkak hati – Yusof Haslam

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kaya Gila Suami Nynaa Harizal (Video)

Farid pujuk, Diana reject



Penyondol itu bukan bff saya – Shila Amzah



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker