‘Lepas Cerai, Sha Nak Something Different’ – Shila Amzah

‘Lepas Cerai, Sha Nak Something Different’ – Shila Amzah

Baru-baru ini, setelah mengumumkan dirinya bercinta dengan TikTokers terkenal, Ubai, nama penyanyi Shila Amzah kembali menjadi bualan ramai di serata platform media sosial.

Bukan saja hal peribadinya itu menjadi tumpuan, malah, imej terbarunya dengan menidik hidung juga menjadi perhatian dan persoalan netizen.



Menjawab persoalan netizen, Shila berkata di live TikTok bahawa dirinya mahukan kelainan selepas bercerai dan mahukan perubahan pada diri.

Bila ada overprotective family, awak nak jadi rebellious (memberontak) kan. Jadi selepas saya cerai, saya nak buat sesuatu. Sha macam nak sesuatu yang berbeza.

Sebelum ini, penampilan Shila menerima kecaman daripada netizen kerana menindik hidung semasa menyertai program Gegar Vaganza musim ke-9 (GV9).

Sekadar info, penyanyi lagu Patah Seribu itu pernah mengahwini Haris pada April 2018 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Seth Uwais. Namun, perkahwinan tersebut tidak bertahan laman dan memilih untuk berpisah pada Februari, tahun lalu. Bn



‘Lepas Cerai, Sha Nak Something Different’ – Shila Amzah

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Makin kejam, layan macam anjing kurap – Puteri Balqis



Ms Pui Yi Tawar Biasiswa Sebanyak Rm4.3 Juta

Puteri Sarah – Digelar Sengaja Cari Publisiti Murahan Isu Rumahtangga



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker