Fatiya Latiff nafi ambil dadah

Fatiya Latiff nafi ambil dadah

“Tidak, saya tak ambil dadah.”

Itu yang dipertahankan pelakon Fatiya Latiff menjawab tuduhan netizen kononnya terjenak pengambilan bahan terlarang atau dadah sehingga mengubah personalitinya menjadi tidak tentu arah.



Menurut Fatiya atau nama penuhnya Nur Fathiah Abdul Latiff, 36, orang ramai tidak sepatutnya melemparkan tuduhan sesuka hati kerana khuatir dengan perasaan ibu bapanya sekiranya terbaca perkara sedemikian.

“Janganlah tuduh saya, tak baik. Kasihan ibu bapa saya.

“Kalau anda semua nak buli saya teruskanlah tetapi janganlah cakap perkara yang boleh mengecilkan hati mereka,” katanya dalam sesi siaran langsung baru-baru ini.

Katanya, jangan sesekali membabitkan kedua ibu bapanya dalam setiap oenulisan berkaitan dirinya dalam media sosial.



“Perkara itu ibarat anda main permainan tetapi main tipu (guna jalan singkat untuk menang).

“Janganlah tulis perkara yang boleh malukan umi dan abah saya sebab mereka sudah banyak bersuara dan jangan buat mereka bersuara.

“Anda tidak kenal mereka dan anda tak tahu apa mereka boleh lakukan sekiranya terus menyakitkan perasaan saya. Jangan cakap sesuatu yang boleh cetuskan kemarahan sebab mereka boleh hantar anda ke neraka,” kongsinya.

Terdahulu, nama Fatiya menjadi bualan hangat dalam media sosial selepas mengeluarkan kenyataan berbaur provokasi terhadap pasangan selebriti Zahirah MacWilson dan Aiman Hakim Ridza.



‘Drama’ panas membabitkan Fatiya seterusnya bersambung sehingga mencetuskan perbalahan antaranya dengan pelakon, Zarina Anjoulie dalam media sosial.

Sikap mengejutkan itu membuat ramai mula melemparkan pelbagai dakwaan dengan menuduh Fatiya sudah dibuang keluarga, mempunyai masalah kesihatan mental dan mengambil bahan terlarang.

Fatiya bagaimanapun, menafikan dakwaan tersebut dengan memberitahu dirinya dalam keadaan yang sihat dan hanya mengalami sedikit stres . K Online

Fatiya Latiff nafi ambil dadah



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Benarkah Fatiya Latiff dibuang keluarga?



Rafizi dan Tony adalah kembar “Raja Formula Temberang”

Tengku Zafrul bidas Isham, tak tahu jangan pandai komen



Kalau tak dapat, saya naik hantu – Nabila Huda

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker