Awal Ashaari disindir takut hilang ‘job’

Awal Ashaari disindir takut hilang ‘job’

SUSAH sebenarnya bergelar selebriti apabila tetap dijadikan sasaran andai berlakunya isu besar, terutama membabitkan hal kemanusiaan.

Ini yang terjadi kepada pengacara sensasi, Awal Ashaari apabila berdepan kritikan segelintir pengikut laman sosial kerana didakwa kurang peka berhubung isu Palestin.



Instagram suami kepada pelakon Scha Alyahya itu menjadi sasaran netizen meluahkan kekecewaan apabila figura popular itu tidak menggunakan medium tersebut dengan isu bermanfaat.

Awal dikatakan langsung tidak membuat ‘posting’ tentang Palestin apatah lagi menyuntik kesedaran kepada lebih lima juta pengikutnya berkenaan isu global yang merentap jantung dunia ketika ini.

“Kamu selebriti yang dikenali. Gunakan platform ini untuk menyebarkan kesedaran mengenai apa yang terjadi di Palestin,” tulis seorang pengikut.

Bukan satu hantaran yang menerima maklum balas serupa, teguran peminat itu dapat dilihat dalam ruangan komen gambar berbeza.



Mizz Lahar ‘husnuzon’, barangkali bapa kepada dua anak itu menunjukkan solidaritinya dengan cara berbeza. Kita tak boleh membuat tuduhan melulu. K Online

Awal Ashaari disindir takut hilang ‘job’

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Pelakon Kacak Didakwa Hamilkan Wanita

Wanna Ali berduet dengan bapa tiri



Azmi tak ambil hati gurauan Jihan dan Nabil

Roslan Madun menangis lihat pergaduhan keluarga ND Lala (Video)



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker