Bekas banduan samun wanita sedang tunggang motosikal

Bekas banduan samun wanita sedang tunggang motosikal

TUMPAT – Dua lelaki menahan dan mengacukan pisau terhadap seorang wanita yang sedang menunggang motosikal secara bersendirian ketika melalui sebuah lorong di Kampung Ana di sini pada Sabtu lalu.

Kejadian berlaku kira-kira jam 3 petang menyebabkan mangsa berusia 43 tahun kerugian RM7,000 apabila rantai tangannya diambil lelaki berkenaan.

Ketua Polis Daerah Tumpat, Superintendan Ab Rashid Mat Daud bagaimanapun berkata, seorang daripada dua suspek berjaya ditahan polis pada awal pagi Ahad.

Beliau berkata, suspek terbabit merupakan banduan yang dibebaskan dari penjara pada bulan lalu serta memiliki 17 rekod jenayah lampau atas kesalahan dadah dan jenayah.

“Dalam kejadian itu, mangsa menunggang motosikal bersendirian, secara tiba-tiba didatangi dua lelaki tidak dikenali yang menunggang sebuah motosikal lain dari arah belakang.

“Suspek bertindak menghalang laluan motosikal mangsa dan pemboncengnya turun menghampiri wanita berkenaan serta mengacukan sebilah pisau.

“Suspek kemudian menarik seutas gelang tangan emas yang dipakai mangsa sebelum melarikan diri dengan menaiki motosikal bersama seorang lagi suspek,” katanya dalam satu kenyataan di sini pada Isnin.

Beliau berkata, akibat kejadian itu, mangsa tampil membuat laporan di Balai Polis Chabang Empat di sini. Sinar

Bekas banduan samun wanita sedang tunggang motosikal


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU

Myvi baharu mula dijual, harga bermula RM45,700

Fitnah terbaru RM100j, Najib sekolahkan balik Mahathir

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker