Boy Iman – Rupanya Dia Bapak Scammer, Penunggang Agama!

Dia Tujukan Pada Siapa?

Boy Iman – Rupanya Dia Bapak Scammer, Penunggang Agama!

Boy Iman - Rupanya Dia Bapak Scammer, Penunggang Agama!
Boy Iman – Rupanya Dia Bapak Scammer, Penunggang Agama!

Kontroversi membabitkan penerbit filem Blok 404, Dato’ Dr Norul Iman A Rahman atau Boy Iman yang sebelum ini dikaitkan dengan isu penipuan skim pembinaan perumahan kos rendah tidak membuatkan dirinya patah semangat dalam meneruskan perniagaannya.

Menerusi salah satu posting yang ditulisnya di Instagram, Boy Iman meluahkan rasa bersyukur kerana Syarikat perniagaannya, DBI Technology Sdn Bhd masih kekal beroperasi dan sekaligus berjaya menangkis dakwaan beberapa individu tertentu yang menuduh syarikatnya melakukan penipuan.

Boy Iman - Rupanya Dia Bapak Scammer, Penunggang Agama!



“Syarikat saya, DBI Technology Sdn Bhd masih ada, tak mati2 lagi. Tak payah cakap “Sila Duduk, Jangan Lari”. Macam ada menteri tu sekarang dah tak jadi menteri, macam pemimpin NGO Pengguna tu sekarang dah lari senyapkan diri sebab dah kantoi kerana mempergunakan NGO tersebut untuk duit dan perniagaan dia, kena acah-acah hero dulu konon aktivis masyarakat, menunggang agama untuk poket sendiri. Sekarang tembelang sudah pecah, semua org da tau “game” dia. Cakap orang scammer rupanya dia bapak scammer.”- tulisnya di Instagram

Kurang pasti, siapakah individu yang ditulis oleh Boy Iman ini, namun rata-rata rakyat Malaysia yang mengikuti kontroversi ini dari awal pasti dapat meneka.

Baca Artikel Menarik:

Mira dedah cerita cinta dengan View Chin




Seperti mana yang kita tahu, Boy Iman pernah direman berkali-kali bagi membantu siasatan berhubung kes penipuan projek pembinaan rumah banglo.

Isu ini dihangatkan lagi oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) apabila membawa kira-kira 100 yang mendakwa diri mereka sebagai mangsa keadaan untuk bertemu dengan Boy Iman.

Kalau Tahu Ini Anjuran Boy Iman [VIDEO]



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Mira Putus Tunang Sebab Nak Bersama View Chin – Ahmoi

 



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker