Adam Lee mengamuk di kedai karpet [VIDEO]

Adam Lee mengamuk di kedai karpet (Video)

Selepas tular video di media sosial yang memaparkan pelakon, Adam Lee bergaduh dengan seorang lelaki di sebuah kedai karpet milik Dazrin Kamarudin sehingga menimbulkan andaian negatif dari sesetengah pihak, Adam akhirnya tampil memberikan penjelasan berhubung video yang tular tersebut.

“Saya Ditugaskan Untuk Prank Isteri Saya Dalam Sebuah Program…”
Menurut Adam menerusi hantaran di Instagram, menjelaskan bahawa dia dan isterinya, Sweet Qismina tidak ada kena mengena dengan ‘marketing’ yang dikeluarkan dari mana-mana pihak.



“Saya ditugaskan untuk prank isteri saya dalam sebuah program dan tidak ada kata setuju untuk dikeluarkan sebagai ‘marketing purpose’. Kami sendiri terkejut dengan apa yang dah terjadi, minta maaf jika ia telah menjadi satu perbualan hingga ada yang membuat andaian sendiri secara negatif.

Video itu pula dikeluarkan selepas penggambaran, jadi kami tak tahu langsung tentang apa yang terjadi. Kami berharap tiada lagi spekulasi berkenaan video prank tersebut. Yang mana boleh delete atau betulkan balik kenyataan, please do so.”-tulis Adam Lee di Instagram

Mohon Maaf Kepada Pihak Media
Dalam pada itu, isteri kepada Adam, iaitu Sweet Qismina turut memohon maaf kepada pihak media disebabkan tindakannya yang tidak menjawab panggilan telefon kerana bimbang bakal memberikan pelbagai jawapan.


Baca Artikel Menarik:

Riena ‘mengamuk’ dengan penyondol



“Maaf kepada media yang call. Bukan tak nak jawab persoalan, takut pelbagai jawapan dikeluarkan nanti. Ini kenyataan kami.”-tulis Sweet Qismina

 

Zulin Aziz Jangan Melulu Post Di Sosial Media



 


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Puteri Sarah tunjuk bukti mesej Syamsul



Kalau saya dedah video tak senonoh tak nusyuz ke – Puteri Sarah

Sarah tukar perjanjian, minta amaun melampau – Syamsul



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker