Selepas bebas dari ancaman bom, Mid Valley Mall Southkey JB dibuka semula

JOHOR BAHRU – Pihak pengurusan pusat beli belah terkemuka, Mid Valley Mall Southkey di sini, mengesahkan pusat beli belah berkenaan beroperasi seperti biasa pada Ahad, biarpun menerima ancaman keselamatan pada Sabtu. Pengesahan berkenaan dibuat menerusi satu kenyataan media oleh pihak pengurusan tertinggi pusat beli belah terbabit diwakili oleh Christopher De Cruz dan Jess Chong.

“Pada jam 6.30 petang Sabtu, kami menerima panggilan atau lebih tepat ancaman keselamatan terhadap pusat beli belah ini (Mid Valley Mall Southkey) termasuk Hotel St Giles di sebelahnya. “Kami kemudiannya telah mengatakan kesemua pengunjung termasuk kakitangan untuk meninggalkan pusat beli belah berkenaan susulan ancaman berkenaan.

“Kami turut dibantu oleh pihak berkuasa ketika keluar dari pusat beli belah berkenaan bagi memastikan kesemua pengunjung serta Kakitangan pusat beli belah berkenaan keluar dengan selamat,” menurut kenyataan itu pada Ahad.



Tambah kenyataan itu lagi pihak pengurusan pusat beli belah berkenaan turut membantu melancarkan usaha mengeluarkan kesemua pengunjung serta kakitangan pusat beli belah berkenaan. Usaha-usaha tersebut turut dibantu oleh pihak polis dan bomba yang segera tiba ke lokasi dan segera menjalankan siasatan.

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Kahwin wanita Kazakhstan tak perlu wang hantaran – Fadlan Hazim

Adik lelaki bongkar Shila Amzah jual rumah sebab duit



Jangan nanti malaikat maut pun kau maki

GV10: Sah Elly Mazlein undur diri



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker