Kilafairy buat hal lagi

Kilafairy buat hal lagi

Sebelum ini kami ada melaporkan yang satu akaun bisnes produk jamu memuat naik video yang menunjukkan selebriti jelita, Kilafairy sedang mempromosikan produk tersebut di Tiktok.

Penampilan dan pakaian Kilafairy dalam video berkenaan telah menarik perhatian ramai kerana terlalu ketat sehingga menampakkan bentuk badannya telah mengundang perhatian ramai.



Belum habis lagi pasal itu, Kilafairy sekali lagi memuat naik foto di akaun Instagram miliknya yang didakwa masih seksi dan menampakkan bentuk badannya.

Hantaran yang dimuat naik itu dipercayai ketika Kilafairy menghadiri sebuah acara dengan mengayakan busana jumpsuit berwarna hijau buat ramai netizen mempersoal cara dirinya berpakaian.

Kalau korang tengok ruangan komen, ada segelintir netizen yang mengecam pelakon berkenaan mengenakan busana yang tidak patut digayakan sebagai seorang Muslim.

Makin lama makin tak faham apa motif dia bertudung. Hidup ni kalau nak viral atau popular sekelip mata memang mintak nak kecam ke?



Bukan tu jer, ada juga yang mempersoalan tujuan Kilafairy ini bertudung jika memakai pakaian ketat begitu. Apa pandangan korang?
Kredit: Instagram Kilafairy

Kilafairy buat hal lagi

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Batalkan konsert Coldplay? Tiket tak beli bolehlah

‘Tangan tak dapat angkat gelas, kaki lemah, muka herot’ – Esma Daniel



Rusdi Ramli, Sharon berpisah?

Nak maki sampai bila – Ali Puteh



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker