Dia raba dada saya – Sarimah

Dia raba dada saya – Sarimah

Che Puan Sarimah Ibrahim mendedahkan pernah menjadi mangsa gangguan seksual ketika suatu ketika dahulu oleh kru produksi.

Ceritanya, ia berlaku semasa menjadi pengacara untuk sebuah rancangan dan individu terbabit telah memegang bahagian dadanya.



Bukan itu sahaja, tubuh badannya turut diraba oleh individu itu yang juga sudah berkahwin ketika membaiki mikrofon sebelum rancangan tersebut bermula.

Individu berkenaan datang menghampiri wajah saya dengan alasan untuk membaiki mikrofon sebaliknya memegang dada saya. Dia pegang pegang, dia raba.

Individu tersebut turut memujinya cantik dan berkata mereka akan kelihatan hebat jika bersama namun malangnya dia telah pun berkahwin.

Tidak berhenti di situ, individu yang sama turut mengajaknya bercuti bersama dan apabila Sarimah menolak dia mengugut tidak menyambung kontrak untuk musim seterusnya.



Saya kata tak apa, saya akan bayar percutian sendiri.

Sarimah turut mendedahkan seorang pengarah pernah menyuruhnya memakai pakaian seksi dan telah pu menyediakan beberapa persalinan mencolok mata untuk diperagakan.

Tambahnya, kejadian sebegitu kerap berlaku terhadapnya namun Sarimah akui rela tiada pelung kerja asalkan maruahnya tidak tergadai.

Dia raba dada saya – Sarimah



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Baby Shima dah jadi Mondy Tatto (Video)



La Luna ada unsur soft porn?

Bapa Mondy minta maaf



Peluk ok, cium bibir tak boleh – Fedi Nuril

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker