Boss Kay tak bagi nafkah, dakwa bekas isteri

“Dia Bercuti Sana Sini, Nafkah Tak Bagi” – Cik Pia Selesaikan Hutang Bekas Suami, Anak Usia 6 Bulan Tak Kenal Bapa

Boss Kay tak bagi nafkah, dakwa bekas isteri

Sebelum ini influencer serta Guru TikTok, Boss Kay telah pun melafazkan talak terhadap isteri keduanya, Cik Pia melalui rakaman video di aplikasi WhatsApp pada bulan Mac lalu, namun sehingga ke hari ini masih berlarutan kemelut antara mereka.

Difahamkan, anak kedua Cik Pia iaitu Baby Arumi ketika ini sudah pun berusia 6 bulan. Bagaimanapun, sebagai seorang ibu, sememangnya dia berasa sedih kerana anak-anak langsung tidak merasai kasih sayang daripada seorang bapa, Boss Kay.



Bukan kesedihan itu saja yang perlu dihadapinya, malah wanita itu turut terpaksa berjauhan dengan anak-anak atas sebab kerja kerja yang mana hasilnya untuk melangsaikan hutang bekas suami.

Sementara ibu anak dua ini bersusah payah menanggung keluarga kecil itu, pihak sana boleh bercuti dengan isteri baru tanpa pernah rasa bersalah tidak memberi sebarang nafkah kepada mereka.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut rasa kecewa dengan tindakan pihak sana selepas melihat luahan Cik Pia serta menyifatkan seseorang itu tidak akan kisah dengan kehidupan barunya bersama isteri baru asalkan mampu menjalankan tanggungjawab terhadap anak-anak. Bn

Boss Kay tak bagi nafkah, dakwa bekas isteri



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kejatuhan nilai ringgit, Menteri Ekonomi buat apa?



Ella Didakwa Buat Simbol Iluminati Sewaktu Konsertnya

“Dah Cerai Lagi Teruk Perangai”- Bekas Menantu Zainal Abidin



Janna Nick seronok Dini suka kemas katil

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker