“Love You Fafau”, Komen Anuar Zain Di IG Fara Fauzana

“Love You Fafau”, Komen Anuar Zain Di IG Fara Fauzana

Fara Fauzana yang merupakan penyampai radio Hot FM telah berkongsi perasaannya selepas bertemu dengan penyanyi lagenda, Anuar Zain telah mencuri perhatian netizen. Wah! Ada apa-apa ke ni?

Menurut satu perkongsian di Instagram, Fara Fauzana atau lebih mesra dengan nama Fafau telah memuatnaik satu video yang menunjukkan detik-detik indah apabila Anuar Zain menyebut namanya ketika konsert yang berlangsung pada 6 Ogos lepas.

Bukan tu jer, perkongsian Fafau itu juga telah mendapat perhatian Anuar Zain tau. Siap balas “Love you Fafau” lagi..



Menariknya, penyanyi nombor satu tanah air iaitu Dato Siti Nurhaliza turut komen yang seakan mendoakan mereka berjodoh. Bukan Tokti je, ramai netizen turut sama komen benda yang sama..

Apa pandangan korang? Lagipun dua-dua single kan dan tak salah pun kalau mereka sama-sama suka.

Kredit: Instagram Fafau



“Love You Fafau”, Komen Anuar Zain Di IG Fara Fauzana


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Sifu Pemasaran Koyak Selepas Ditanya Soal Kejayaan Bisnes Terdahulu ( Video)

Mat Sabu, Chin Tong dulu rasmi projek yang digantungkah? – Najib

Aiskrim Haagen-Dazs ditarik balik KKM

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
%d bloggers like this:

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker