Payudara aku kecil macam kau punya – Sharifah Sakinah

Sebaran :

Payudara aku kecil macam kau punya – Sharifah Sakinah

Tular di media sosial milik pelakon jelita Sharifah Sakinah di mana selebriti ini memuatnaik gambar menampakkan bahu dan dada di akaun Instagram nya.

Foto seksi Sharifah Sakinah mendapat pelbagai respon dan komen dari warganet dan dalam banyak-banyak komen warganet, komen pemilik akaun Instagram yang dikenali sebagai @pokcumok mendapat perhatian ramai termasuklah pelakon ini.

Melihat komen dari pengguna media sosial tersebut, pelakon jelita ini memberi komen balas kepada individu tersebut.



“@pokcumok a ah macam kau punya” balas Sharifah Sakinah

Mendapat komen pedas dari selebriti tersebut, pemilik Instagram @pokcumok ini tampil memberi penjelasan maksud ‘ciput’ yang dikatakannya hanyalah nama panggilan terhadap pelakon tersebut dan bukan seperti yang difikirkan orang ramai.

“Saya panggil nama panggilan dia kak ciput lah.. Kak kina kan comel jadi ciput tu cuma nama panggilan je.. Saya bukan menghukum benda lain pun.. Jangan fikir jahat guyss.. Maaf kak @syarifah_sakinah kalau komen saya boleh mendatangkan fitnah kat akak” komennya

Netizen Beri Pelbagai Respon
Penampilan pelakon cantik menerusi gambar yang dimuatnaik di akaun Instagram nya ini, mendapat pelbagai reaksi dan respon orang ramai di media sosial.



“Tengah tengok post mangsa-mangsa banjir tetiba tengok post ni pula.. Adoi.. Maaf saya unfollow”

“Ni salah satu punca musibah bala kat negara kita.. Kalau hang Islam buat cara Islam.. Kalau bala turun turun bukan kena kat hang sorang.. Tempias kena satu negara”

“Beringatlah dunia dah hujung-hujung ni… Usia pun dah meningkat.. Nak tayang-tayang dapat apa sis.. Semoga kita semua diberikan hidayah untuk berubah ke arah yang lebih baik termasuk saya.. Amin..”

“Kak mengucap banyak kak.. Kita ni dah betul-betul akhir zaman dah ni.. Banyakkan buat amal.. Agar kita esok kat sana diterima amalan kita kak”



“Subhanallah.. Apa lah yang dikejarkan sangat dunia ni.. Dok tayang aurat.. Cuba bayangkan kejap lagi mati.. Apa akibatnya.. Subhanallah.. Makin ramai umat Islam sesat!!!!” komen mereka

Apa pandangan anda? Murai

Payudara aku kecil macam kau punya – Sharifah Sakinah


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Aktor Taiwan beri RM302,000 kepada pembantu rumah

Ibu saksi anak dirogol bekas suami di depan mata


Sebaran :

Leave a Reply

Your email address will not be published.