Ezurin Seksi Depan Anak, Ini Responnya



Ezurin Seksi Depan Anak, Ini Responnya

Walaupun dibesarkan dengan adat yang konservatif, namun ada selebriti tempatan yang memilih untuk mengekspresikan diri mereka mengikut citarasa sendiri.

Sama seperti Ezurin Khyra yang merupakan ikon yang popular dalam kalangan penggemar fesyen tanah air. Sentiasa berpakaian seksi, wanita itu tidak kisah dengan tanggapan umum mengenai kehidupan mewah keluarganya.

Terbaru, seorang peminat telah bertanya Ezurin mengenai pemakaiannya yang mencolok mata di hadapan anak. Tidak berdalih, wanita itu memberikan jawapan buat persoalan tersebut.

Katanya, seseorang itu tidak perlu berpura-pura di hadapan orang lain bagi tampil lebih baik. Dia mengakui bahawa hati yang tidak ‘ditutup’ dengan kejahatan, pastinya pakaian yang sempurna seperti menutup aurat tidak akan dapat menutup sifat sebenar seseorang itu.




Kita mesti ‘tutup’ hati kita dulu. Jangan bercakap buruk tentang seseorang, jangan menjadi orang munafik, jangan menyakiti orang lain, jangan mencuri, jangan melakukan kejahatan.

Dalam pada itu, Ezurin meminta semua individu supaya memberikan fokus untuk memperbaiki diri sendiri dahulu sebelum mencari kesilapan orang lain.

Fokus pada kita menjadi lebih baik terlebih dahulu sebelum menunding jari pada orang lain. Apabila kita mempunyai hati yang suci, semuanya akan ‘terlindung.

Anda setuju tak dengan pendapat Ezurin?

Ezurin Seksi Depan Anak, Ini Responnya





Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


‘Tentera Bawang Negara’ telah bertindak selepas Emas Ziyad dibatalkan



Leave a Reply

Your email address will not be published.