Peminat kesal dengan ‘content’ baru Puteri Sarah

Peminat kesal dengan ‘Content’ baru Puteri Sarah

Hantaran pelakon Puteri Sarah Liyana di media sosial sering meraih perhatian tidak kiralah jika dia berkongsi tentang kehidupannya, anak-anak mahu pun keluarga.

Tetapi, video dimuat naik oleh Sarah baru-baru ini menerima respon yang berbeza daripada sesetengah pengikutnya yang berpendapat konten itu kurang sesuai untuknya.



Menerusi video itu, Sarah membuat trend di laman sosial TikTok yang menggunakan filter wajah lelaki berserta audio menggambarkan seseorang yang nampak ‘OK’ tetapi sedang cuba menahan rasa sakit.

Tak sesuai lah Sara

Meskipun konten itu hanya sekadar suka suka namun ia menerima feedback yang kurang baik daripada segelintir individu yang memberikan komen mereka.

Ada yang berkata content seperti itu nampak sama ‘level’ dengan sebelah sana (Ira Kazar) dan beberapa orang dilihat meminta Sarah untuk memadam hantaran tersebut.



Terus macam tersama level dengan yang belah sana. Please Kak Sarah, awak ada standard tersendiri. Keep silent, jangan post macam ni.
komen

Sarah bagaimanapun tidak mengambil serius komen yang diberikan malah sempat membalas salah seorang daripada mereka dan berjanji bahawa ini kali terakhir dia membuat video santai begitu.

Peminat kesal dengan ‘Content’ baru Puteri Sarah

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Fizz Fairuz dikecam teruk, Almy Nadia ucap selamat berjaya

Saya anak yang tidak diinginkan – Zainal Abidin



Suara wanita mengaji selepas hantar jenazah

Adegan panas di dalam bilik mandi, Shukri Yahaya mohon maaf



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker