Balu Abam doakan perniagaan Ali Puteh berjaya supaya dapat bayar hutang

Balu Abam doakan perniagaan Ali Puteh berjaya supaya dapat bayar hutang

Balu Abam doakan perniagaan Ali Puteh berjaya supaya dapat bayar hutang
Balu Abam doakan perniagaan Ali Puteh berjaya supaya dapat bayar hutang

Balu kepada pelawak dan pelakon, Allahyarham Abam Bocey, Nor Hidayah Ali hanya mampu berdoa agar perniagaan bekas adik iparnya yang juga pelawak, Ali Puteh atau Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan agar berjaya bagi melangsaikan hutang yang masih tertunggak sejak sekian lama.

Nor Hidayah berkata, ketika ini dia hanya mahukan pihak Ali untuk selesaikan segera isu hutang serta mendapatkan semula hak anaknya, Syed Uthman Hamzah Syed Umar Mokhtar yang kini telah berusia empat tahun.



“Saya berharap dia lunaskan semua hutangnya dan selepas selesai kita akan buat haluan masing-masing sebab perkara ini sudah berlarutan dengan agak lama lagipun saya sendiri tidak mahu bermusuhan, dia pun bapa saudara kepada Hamzah.

“Saya tidak tamak, saya hanya mahukan hak yang sepatutnya sahaja. Saya bukan hendak harta sebab saya ada perniagaan sendiri, harta sendiri, saya harap dia selesai dengan cara baik,” jelasnya.

Tambah Nor Hidayah, dia tiada niat untuk sesekali bermusuhan dengan bekas adik iparnya itu dan turut mendoakan perniagaan Ali Puteh untuk lebih maju bagi menyelesaikan kesemua hutang yang ada.


Baca Artikel Menarik:

Khlir, Tok Mat ‘berperang’ isu pencen tentera




“Saya nak yang terbaik sahaja, jika arwah suami ada lagi mungkin dia akan kecewa sekiranya mengetahui hal seperti ini berlaku dan sedih kerana anak masih kecil lagi.

“Saya juga nakkan hubungan kami sekeluarga semua baik-baik sahaja. Harap perniagaannya berjaya untuk selesaikan hutang selama ini,” katanya.

Terdahulu, Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan telah menghembuskan nafas terakhirnya selepas mengalami demam panas selama beberapa hari pada 10 Februari 2020. K Online



 



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kriteria pemilihan tentera Al-Qassam

PU Syed tegur usahawan sensasi isu solat lepas subuh



Perebutan kuasa bakal berlaku di dalam Bersatu

Sikap ‘Humble’ Siti Nurhaliza, didedahkan Asyraf Khalid



 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker