Sejak jadi duda semua nak try – Adam Shahz

Sejak jadi duda semua nak try – Adam Shahz

Pelakon Adam Shahz akui menerima banyak mesej di Instagram hampir setiap hari daripada ramai wanita tidak dikenalinya yang mahu berkenalan.

Malah, ada yang berani dan terus mengajaknya berkahwin dan mendakwa berjumpa dengan Adam atau Nor Shah Azli Abdol Ghani di dalam mimpinya.



Selama menjadi duda dan bapa tunggal ini, saya tidak dipandang sinis tapi orang asyik nak ‘try’ (ngorat). Kalau tengok DM saya, memang banyak.
adam

Kata Adam ada kalanya dia tidak selesa untuk membalas mesej orang yang dikenalinya kerana takut wanita-wanita yang menantikan reply itu ternampak dirinya sedang ‘online’ di Instagram.

Ujar bapa kepada seorang anak itu lagi, dia terkejut kerana kebanyakan akaun Instagram yang menghantar mesej kepadanya itu adalah individu sebenar dan bukan pemilik akaun palsu.

Ada yang ajak saya nikah sebab bertemu dalam mimpi. Tak kurang juga, ada yang kata saya dan dia boleh jadi pasangan secocok kerana pengalaman kisah hidup kami sama.
adam shahz



Sementara itu, Adam akui mahu memberikan fokus kepada keluarga dan menjaga ibunya yang sedang sakit dan akui ada berkawan dengan wanita yang bukan dalam bidang seni.

Tambah Adam, meskipun tidak serik untuk mendirikan rumah tangga selepas yang pertama gagal, dia masih belum rasa bersedia dan memerlukan masa.

Sejak jadi duda semua nak try – Adam Shahz

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Ziela Jalil kena sabotaj?

PA Ebit dah bersama Caprice, makin panas



Berdosa ke jadi janda, soal Fauziah

Hidung aktres wanita rosak ditipu ‘beautician’ menyamar doktor



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker