Keluarga sangkal Ketua Polis Negara, cemburu & sakit hati bukan punca Bella dibunuh

BATU PAHAT: Keluarga Mila Sharmilah Samsusah, 32, menyangkal perasaan cemburu dan sakit hati sebagai punca ibu tunggal itu dibunuh oleh teman lelakinya, Mohammad Haikal Mahfuz, 24.

Kakaknya, Norhisham Samsusah, 36, berkata, sepanjang adiknya itu berkawan dengan tertuduh, Bella menyatakan bahawa Mohammad Haikal tiada perasaan cemburu langsung terhadapnya.

“Tolonglah polis atau siapa-siapa janganlah tertipu lagi. Dia bunuh Bella sebab perkara kecik (kecil) dan saya boleh agak sebab apa, sebab itu adalah chat (mesej) terakhir dia (Bella) dengan saya.



“Ayat cliche (klise) semua ni, sesungguhnya rapatnya kami takkan terfikir oleh orang lain sebab kami 2 je, dia la racun, dia la madu, al-fatihah Bella,” tulisnya dalam laman sosial Facebooknya.

Menerusi perkongsian itu, Norhisham berkata, kes pembunuhan kejam adiknya yang lebih dikenali sebagai Bella itu memasuki cerita baharu apabila ahli keluarga suspek dikatakan cuba menghalang penyanyi rap dan aktivis kemanusian, Caprice supaya tidak masuk campur dalam urusan kes Bella.

Caprice atau nama sebenarnya, Ariz Ramli, 36, telah membuat ulasan dalam Instagram miliknya berhubung dengan keganasan rumah tangga dan hubungan kasih sayang atau cinta semasa manusia.

Dalam ulasannya, Caprice memetik laporan berita bertajuk Bekas posmen dituduh bunuh Bella sejurus pertuduhan ke atas suspek dilakukan di Mahkamah Majistret Batu Pahat, semalam.



Susulan itu, Caprice didakwa menerima DM (Direct Messenger) melalui instagramnya daripada seorang individu yang dipercayai ahli keluarga suspek kes bunuh terbabit.

“Terima kasih untuk sokongan semua dalam urusan pengebumian Bella, esok saya cerita semua  perjalanan kami hari ni agak penat,” catat Norhisham

 

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Fizz Fairuz dikecam teruk, Almy Nadia ucap selamat berjaya



Saya anak yang tidak diinginkan – Zainal Abidin

Suara wanita mengaji selepas hantar jenazah



Adegan panas di dalam bilik mandi, Shukri Yahaya mohon maaf

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker