Reen Rahim ‘mengamuk’ kerana Sweet Qismina kena kecam

Reen Rahim ‘mengamuk’ kerana Sweet Qismina kena kecam

Pelakon, Sweet Qismina teruk dikecam netizen di media sosial selepas membuat kesilapan tersalah umum nama pemenang pertandingan Bintang Kecil 2023 ketika mengacarakan acara berkenaan, pada malam Ahad.

Di ruangan komen, rata-rata netizen dilihat mengecam kesilapan yang dilakukan oleh Sweet ketika menjadi pengacara, malah ada yang menyifatkan pelakon ini sememangnya telah gagal untuk menjadi seorang pengacara yang baik.



“You buat silap umum pemenang persembahan terbaik. Kesalahan paling besar sebagai MC!.”

“Bodoh giler emcee! Orang nak jadi emcee dia pun nak jugak. Memalukan adik tu je! Angguk ko gimik! Cuba ko jadi adik tu! Mau ko saman penaja! Bodoh giler minah ni!. Menyanyi tak sedap, berlakon kayu.. Ape lagi.”

“MC teruk. Takl rehearsel ke?”



“Please jangan mengacara dah lepas ni.”

“Senang betul buat duit eh?”

“Kalau rasa taka da talent untuk jadi emcee lebih baik jangan ambil job tu. Nampak sangat tak cerdik dan low class emcee.”

Dalam pada itu, salah seorang rakan selebriti yang juga pelakon, Reen Rahim menerusi Insta Stories tampil mempertahankan Sweet Qismina untuk mengabaikan sahaja mana-mana pihak yang mengkritik kesilapan yang dilakukan oleh pelakon drama Bidadari Salju ini.



“Tak pernah lah netizen ni nak bagi peluang ek. Ko ingat semua keluar keluar perut terus pandai ke? Nak jadi hebat kena lalu fasa-fasa ni. Percaya lah, selepas dia lalu fasa nervous ni, next time dia akan come back more stronger and powerful.

Adik Sweet Qismina persetankan diorang yang kondem ko dik. Diorang cakap negatif ni, diorang yang loser. Yang dah berjaya sure diorang nampak kekuatan adik dan support. Keep moving and stay happy ok.”-tulis Reen Rahim

Setiap manusia melakukan kesilapan, apa komen anda?

Reen Rahim ‘mengamuk’ kerana Sweet Qismina kena kecam



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Ustaz Syamsul Debat bikin kecoh di pentas Sepahtu Reunion (Video)



Puteri Sarah pilih pelakon Indonesia?

Janna Nick diurut Shukri, netizen naik berbulu



‘Tangan Fasha digenggam, pinggang dirangkul ‘anak ikan’

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker