Mulut laser semestinya walau dah sembuh dari sihir – Azwan Ali

Mulut laser semestinya walau dah sembuh dari sihir – Azwan Ali

Selebriti Sensasi, Azwan Ali memaklumkan karakternya tidak akan berubah sepenuhnya walaupun kini sudah sembuh akibat disihir oleh individu yang dikenali dalam industri.

Walaupun dirinya menjadi sasaran penangan ilmu hitam, Azwan yang mesra disapa Diva AA berkata, ia akan kekal menjadi memori buruk untuk dikenang.



Pada masa sama, dia turut melayangkan ucapan terima kasih kepada individu berkenaan sebagai tanda tidak mahu menyimpan sebarang dendam.

“Saya dinasihatkan oleh ustaz yang merawat supaya tidak berdendam. Ia akan menjadi memori negatif tetapi tidak bermakna ia akan mengubah diri saya 100 peratus.

“Saya tetap akan lantang dengan sebarang isu semasa kerana konsep ‘makikan sahaja’ sudah sebati sebab dari dulu memang saya akan menentang perkara tidak masuk akal,” katanya kepada Utusan Malaysia, di sini hari ini.

Bagaimanapun, Azwan berkata, dia sama sekali tidak akan menyentuh isu melibatkan 3R iaitu raja, agama dan kaum di sebalik kelantangan bersuara.



“Saya bukan meroyan tidak tentu fasal. Saya akan terus ‘bantai’ sebarang isu sebab bukan buat fitnah. Makian juga adalah bertujuan untuk berlaku perubahan.

“Terpulang pada masing-masing untuk menilai diri ini. Saya akui ramai yang nampak niat sebenar (bermulut laser), contohnya seperti perkhidmatan yang kurang bagus. Ada pengurus kedai sendiri pernah minta maaf. Saya bukan bising semberono,” jelasnya.

Sementara itu, berkongsi pengalaman menjalani rawatan perubatan Islam di Melaka, Azwan berkata, dia bersyukur kerana dirinya masih kuat menahan ‘kesakitan’.

Sekiranya lemah, katanya, sudah tentu dia akan mudah dirasuk oleh makhluk halus yang dikatakan ‘menumpang’ dalam tubuh badannya.



“Rasa sakit di bahagian leher, dada dan kaki. Di bahagian ada seperti terdengar bunyi letupan terlalu kuat sehingga buat saya terperanjat dan sakit.

“Di kaki juga rasa terlalu sakit, rasa seperti dicincang-cincang. Alhamdulillah, bacaan ayat kursi dan ruqyah banyak membantu. Semuanya dengan izin Allah SWT.

“Pendedahan ini adalah pengajaran untuk semua kerana jangan main-main dengan sihir. Saya anggap ini adalah ujian dan peristiwa ini membuatkan saya lebih sedar diri. Rasa seperti mati hidup semula,” kongsinya.

Baru-baru ini, Azwan membuat pendedahan mengenai dirinya disihir dan ‘serangan’ tersebut kerap dialami pada tengah malam, terutamanya selepas pukul 3 pagi. Utusan



Mulut laser semestinya walau dah sembuh dari sihir – Azwan Ali

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Rita Rudaini dah nikah?



Puteri Sarah mahu saman, ini teguran Yusof Haslam

DSV jangan takbur sangat



Guru benarkan pelajar Hindu pukul pelajar Islam di India

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker