Sayangnya Hidup Dah Habis Dengan Kau Lelaki – Zarina Zainuddin

Sayangnya Hidup Dah Habis Dengan Kau Lelaki – Zarina Zainuddin

Baru-baru ini, ibu kepada penyanyi, Shila Amzah iaitu Datin Fauziah Sarman telah mengumumkan bahawa dirinya telah berpisah dengan penyanyi terkenal era 80-an iaitu Dato’ Amir Hamzah atau lebih dikenali sebagai ND Lala setelah 34 tahun mendirikan rumah tangga.

“Sayangnya Hidup Dah Habis Dengan Kau Lelaki!!”



Isu berkenaan turut mendapat respon oleh pelakon dan usahawan, Zarina Zainuddin menerusi Instagram, menitipkan kata-kata semangat buat Fauziah Sarman malah turut mendoakan kebahagiaan ibu kepada empat orang anak ini.

“Jika itu bukan lagi jodoh kak Zie berbahagialah dengan anak-anak, pergilah kemana nak pergi berjalan jauh bawa diri bawa hati yang lara. Saya doakan kebahagiaan kakak. Ada suami tapi tak bahagia pun buat apa kak makan hati berulam jantung.

Saya pun bermadu juga kak, saya takkan biarkan madu saya menderita. Apa yang kita buat Allah balas balik. Jadi no 2 pun sakit jiwa juga kak, orang ada laki sorang pun sakit otak juga. Pendek kata lelaki is lelaki lah. Sayangnya hidup dah habis dengan kau lelaki!! Haihh.”-tulis Zarina Zainuddin di Instagram


Baca Artikel Menarik:

Kamal Adli takut buka media sosial




Digantung Tak Bertali Sejak 2022

Dalam pada itu, dipetik dari laporan Harian Metro, Fauziah membuat pengakuan bahawa dirinya telah digantung tidak bertali sejak tahun 2022 serta ND Lala sememangnya telah membuangnya serta anak-anak.

“Saya dah digantung tak bertali. Ia berlaku sejak 2022 dan ketika dia balik tiga bulan hari itu pun, kehidupan saya huru hara.



Dia memang fokus pada wanita itu dan bahasa kasarnya memang dia buang anak isterinya begitu sahaja. Dia memang buang kami.”-kata Fauziah kepada Harian Metro

Sayangnya Hidup Dah Habis Dengan Kau Lelaki – Zarina Zainuddin


Baca Artikel Menarik:

Sharnaaz, Amelia kongsi momen jatuh cinta



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Duit Dini Schatzmann habis

Shila Amzah serabut tengok mak bapa bergaduh



Suami curang ‘dibantai’ isteri di restoran di hadapan skandal

Wajah Enot Dah Berubah



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker