“Saya & Isteri Tidak Menantikan Cahaya Mata, Belum Ada Rezeki, Kami Happy” – Beto Kusyairy

Baru-baru ini tular di media sosial video apabila netizen mendakwa ternampak baby bump isteri pelakon Beto Kusyairy ketika hadir di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2023.

Bagaimanapun, Beto dengan tenang menafikan dakwaan tersebut serta mengatakan mungkin ada yang ternampak baby bump kerana angle gambar semata-mata.



Sementara itu, Beto berkata dia dan isteri tidak menganggal hal anak boleh membuatkan mereka stres. Katanya lagi, mereka tidak menantikan cahaya mata kerana belum ada rezeko namun mereka baik-baik sahaja.

 

“Saya nak clearkan dekat sini tentang keadaan isteri saya yang kata nampak ‘baby bump’lah, pregnant lah… jawapannya tak.



”Isteri saya tidak mengandung, gambar yang diambil itu mungkin sebab angle kamera dan saya nak clear kat sini saya dan isteri tidak menantikan cahaya mata… belum ada rezeki dan kami okay. Tak ada masalah.

“Ia tidak menganggu kami bila belum direzekikan zuriat okay. Kami happy dan kalau rezeki Alhamdulillah tapi setakat ini tak ada dan isteri saya tidak pregnant,” katanya.

Sudah 14 tahun berkahwin, terdahulu Beto berkata dia dan isteri sudah berusaha untuk mendapatkan zuriat termasuklah menjalani rawatan Islam, tradisional dan moden, namun belum rezeki lagi untuk menimang cahaya mata.

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Penyanyi bertudung didakwa amal sihir



Raja Ilya Diperli Dah Tak Ada Job Sampai Kena Rakam Gambar Mandi (Video)

Saya tapau nasi vanggey dua dengan teh o ais untuk Dr Malar – Bell Ngasri



Tuntut Keadilan Selepas Dakwa Dipukul Johor Military Force (JMF)

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker