Saya tapau nasi vanggey dua dengan teh o ais untuk Dr Malar – Bell Ngasri

Saya tapau nasi vanggey dua dengan teh o ais untuk Dr Malar – Bell Ngasri

“Kalau dia nak juga, insya-Allah tak payah bulan puasa. Saya boleh ‘tapau’kan (bungkus) nasi kandar vanggey dua dengan teh o ais,” kata Bintang Paling Popular Anugerah Bintang Popular BH ke-35 (ABPBH35), Bell Ngasri, 42, selepas diterjah pempengaruh, Dr Malar Santhi yang menuntut dia menunaikan janji belanja makan tengah hari pada bulan Ramadan sekiranya menang kategori Artis Komedi Popular di ABPBH35.

Bell yang memang kategori itu berkata, dia terkejut apabila Dr Malar datang bertemu dengannya ketika dia terbabit dalam satu program TV semalam.



“Semalam kami bertemu dan bertentang mata. Kami terjumpa di sebuah program TV. Saya panik dan menggeletar sebab mula-mula dia cakap dia bukan terbabit dalam program itu pun. Dia datang memang nak cari saya saja, lagilah saya menggelupur,” katanya.

Bagaimanapun, menurut Bell, Dr Malar menjelaskan dia sebenarnya sekadar melawak dan mengakui sudah mengenali Bell sejak kecil.

“Alhamdulillah, dia pun seorang yang baik orangnya. Saya terharu dan tidak sia-sialah saya berlakon serta berada dalam bidang seni ini sejak kecil lagi,” katanya.

Bell berkata, dia memang tidak berkira dan sedia belanja Dr Malar tanpa perlu menunggu bulan Ramadan.



Dalam masa sama, Bell tidak menyangka manifesto gurauan itu besar impaknya.

“Ini adalah kejutan, malah satu tamparan hebat sebab saya tak pernah terfikir hal itu. Dr Malar memang nak tengok boleh ke tidak saya melunaskan manifesto itu,” katanya.

Terdahulu, Dr Malar berkongsi videonya menerjah Bell di lokasi satu program TV. Dengan nada bergurau, dia menuntut pelakon itu tunaikan janjinya selain sempat berborak dengannya. HM

Saya tapau nasi vanggey dua dengan teh o ais untuk Dr Malar – Bell Ngasri



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Bell dedahkan pernah dihina pengarah terkenal



Netizen Tak Puas Hati Sophia Albarakbah dinobat Aktres Filem Popular ABPBH35

Berani Buat Tahi – Shakilla Khoriri Cari Penghantar Emel



Netizen Terkejut Tengok Dress ‘Private Party’ Lana Nodin

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker