Netizen Tak Puas Hati Sophia Albarakbah dinobat Aktres Filem Popular ABPBH35

Pelakon yang sedang meningkat naik iaitu Sophia Albarakbah berjaya merangkul trofi bagi kategori Aktres Filem Popular di pentas berprestij Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) Ke-35 malam ini.

Sophia Albarakbah tewaskan Maya Karin

Sophia yang membintangi filem ‘Ada Hantu’ yang ditayangkan pada 2021 disusuli ‘Jerangkung Dalam Almari’ pada tahun lalu, menewaskan finalis lain iaitu Maya Karin, Diana Danielle, Janna Nick dan Ahirine Ahiruddin.

Saya tidak menjangkakan semua ini. Saya mahu berterima kasih kepada BH, keluarga dan semua peminat yang sentiasa menyokong saya. Saya masih tak percaya saya diumumkan pemenang.



Ketika ditemui OhBulan!, Sophia memberitahu ini merupakan anugerah pertama yang diraihnya sepanjang empat tahun bergelar anak seni. Ujarnya lagi, kemenangan ini sedikit sebanyak membuatkan dirinya semakin bersemangat untuk berkarya.

Saya nak berlakon lagi dalam banyak filem dan berikan yang terbaik buat penonton.

Walau bagaimanapun, kemenangan pelakon berusia 30 tahun seakan tidak disenangi oleh netizen. Mereka beranggapan bahawa Sophia tidak layak memenangi gelaran Aktres Filem Popular jika dibandingkan dengan nama besar seperti Maya Karin dan Diana Danielle yang jauh lebih lama dalam industri lakonan.

Komen netizen



 

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Dia Suka Aksi Ganas & Minta Banyak Kali Sehari – Lucinta Luna

Perubahan wajah Rina Harun jadi bualan, dagu makin pelik



Wanita Mengadu Ebit Lew ‘Stop’ Bayarkan Rumah Sewa Hingga Dihalau

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker