5 selebriti lelaki masih buat hati peminat ‘berbunga’ walaupun sudah berusia

5 selebriti lelaki masih buat hati peminat ‘berbunga’ walaupun sudah berusia

Mungkin sekarang ini selebriti lelaki muda seperti Meerqeen, Mierul Aiman, Nadhir Nasar, Aniq Suhair dan ramai lagi menjadi kegilaan gadis-gadis kerana mempunyai rupa paras yang kacak serta berbakat dalam bidang lakonan.

Namun begitu, masih banyak juga selebriti yang sudah melepasi umur 40 tahun tetap mampu menambat hati ramai wanita tau! Jom tengok sama-sama siapakah 5 selebriti lelaki yang sudah berusia tetapi masih handsome!



1. Tony Eusoff

Biarpun pernah terpalit dengan satu kes ‘panas’ hingga membuatkan diri meringkuk dalam penjara selama 8 bulan di Singapura, ia tidak mematahkan semangat Tony Eusoff untuk kekal dalam industri seni ini.

Wajah yang tampan sememangnya membuatkan ramai wanita ‘cair’ dan watak yang dilakoninya sentiasa meninggalkan kesan kepada penonton.

2. Adi Putra



Adi Putra atau nama sebenar, Mohamed Hadi Putra Halim boleh dikatakan antara pelakon yang sangat berbakat dan namanya akhir-akhir ini menjadi ‘hangat’ di media sosial selepas berlakon dalam filem Mat Kilau.

Lakonan yang sangat hebat dan tambah pula wajah yang tidak dimamah usia sememangnya menjadi salah satu faktor Adi Putra membuat ramai para wanita tidak keruan.

3. Faizal Hussein

Penampilan pelakon Gila-Gila Remaja ini sehingga ke hari ini menjadi tumpuan utama netizen Malaysia biarpun sudah berumur 56 tahun.



4. Bront Palarae

Bermula dengan watak kecil menerusi drama Mat Nor Kusyairi and the Velveboys pada tahun 2000, kini Bront Palarae sudah pun berada di peringkat antarabangsa seperti berlakon dalam filem Jepun dan beberapa filem Indonesia.

5. Hans Isaac

Pelakon lelaki ini merupakan crush buat semua gadis-gadis yang ada di Malaysia semenjak memunculkan diri di kaca TV sejak tahun 1995 dalam filem Ringgit Kasorrga.



Bukan saja mempunyai wajah yang kacak, malah pelakon yang juga merupakan seorang penerbit mempunyai karisma tersendiri dan paling penting, masih single !

5 selebriti lelaki masih buat hati peminat ‘berbunga’ walaupun sudah berusia

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Nak jadi janda sekejap saja – Puteri Sarah

Baby Shima dikafirkan kerana mahu saman pemimpin PAS dan PU Syed



Tak segan cium Alif Hadi, Yasmin Hani undang kecaman (Video)

Gangguan seksual terhadap Rara, laporan polis dibuat

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker