Nazim Othman tayang body, sekali diingatkan tentang Ramadhan

Nazim Othman tayang body, sekali diingatkan tentang Ramadhan

Umum mengetahui, pelakon kacak, Nazim Othman merupakan seorang selebriti yang menjaga penampilan dan mementingkan kesihatan diri. Malah, aktor itu tidak lekok berkongsi rutin senaman yang dilakukan sehingga dia memiliki tubuh yang tegap.

‘Tak besar mana pun’



Terbaharu, menerusi kemas kini di laman TikTok, Nazim atau nama lengkapnya Nushrul Alif Nazim Othman, 38, berkongsi sepotong video ketika dia berada di sebuah pusat gimnasium (gym).

Menerusi video tersebut, dapat dilihat aktor itu sedang menayang tubuh badannya yang tegap di hadapan cermin usai dia melakukan senaman di gym tersebut.

Kata aktor itu, tubuh badan yang dimiliki tidak besar, namun kerajinan untuk mendapatkan badan yang cantik disifatkan sebagai luar biasa.

Tak besar mana pun, tapi rajin itu luar biasa.



‘Stay halal’

Seperti dijangka, ruangan balas perkongsian tersebut menerima pelbagai reaksi daripada wargamaya. Rata-rata warganet memuji tubuh badan pelakon drama Kau Cipta Kasih itu.

Malah, ada juga dalam kalangan warganet yang berseloroh dengan mengingatkan ketika ini merupakan bulan Ramadan, oleh itu mereka perlu ‘stay halal’ (kawal nafsu).
Sumber: TikTok Nazim Othman

Nazim Othman tayang body, sekali diingatkan tentang Ramadhan



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kaya Gila Suami Nynaa Harizal (Video)



Farid pujuk, Diana reject

Penyondol itu bukan bff saya – Shila Amzah



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker