Zizan macam abang saya – Hawa Rizwana

Zizan macam abang saya – Hawa Rizwana

Sebelum ini muncul pelbagai spekulasi mengenai hubungan antara dua selebriti tanah air iaitu Zizan Razak dan Hawa Rizwana.

Tapi, dengar cerita tiada apa-apa hubungan istimewa yang berlaku malah Hawa telah ‘abang-zone’ kan Zizan. Aik, betul ke ni?



Memetik laporan Utusan, Zizan menyatakan dirinya tidak pernah cuba untuk mendekati Hawa seperti yang digosipkan orang ramai. Pelawak itu memberitahu Hawa menganggapnya sebagai seorang abang sahaja.

Bagi saya tak ada apa pun. Saya sendiri tak pernah anggap dia lebih daripada seorang adik. Kami hanya berkawan. Tetapi jangan pula ada yang kata saya ‘adik-zone’ dia. Kami memang tak pernah ada apa-apa hubungan yang lebih daripada sekadar kawan. Saya pun tak pernah cuba mengurat dia.

Dalam pada masa yang sama, Zizan juga mengakui dirinya yang masih lagi bujang terasa sunyi melihat rakan-rakannya yang lain bahagia bersama pasangan.

Jujur cakap, adakala memang sunyi. Bila tengok rakan-rakan lain bahagia dengan pasangan mereka, terbit pertanyaan bila aku nak rasa semua itu. Tetapi saya percaya dengan jodoh. Tuhan akan beri pada waktu yang terbaik.



Semoga Zizan dipertemukan jodoh yang baik-baik dengan cepat, InsyaAllah.

Zizan macam abang saya – Hawa Rizwana

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Sol serabai, bini no. 2 tak reti jaga ke, soal netizen

Anak ND Lala terpaksa utus surat kepada bapa



Bung Moktar pecat 3 Adun Sabah daripada UMNO

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker