Rintihan ibu Syamsul Yusof

Rintihan ibu Syamsul Yusof

Sehingga ke hari ini masih belum ada kesudahannya mengenai isu kemelut rumah tangga melibatkan pasangan selebriti sensasi, Syamsul Yusof, Puteri Sarah serta isteri kedua, Ira Kazar.

Biarpun perit hal yang dilalui oleh Puteri Sarah tetapi beruntungnya dia kerana masih mendapat sokongan ibu mentua, Datin Patimah yang sentiasa berada di sisi untuk berganding bahu menegakkan kebenaran.



Walaupun Syamsul merupakan anaknya, dia sama sekali tidak menyokong tindakan anak lelakinya itu mengahwini wanita lain tanpa restu keluarga.

Terbaharu, ibu kepada pengarah tersebut sempat meluahkan rasa kecewa di Instagram Storynya mengenai anak yang lebih mempercayai orang yang baru dikenali daripada ibu kandung sendiri.

Hantaran seterusnya, isteri kepada Datuk Yusof Haslam itu berdoa agar petunjuk daripada Allah bakal terbukti dan bukannya daripada orang ‘sesat’.


Baca Artikel Menarik:

Ini doa untuk Puteri Sarah – Ibu Syamsul



Sebelum ini, Syamsul Yusof ada memohon maaf kepada Datin Patimah kerana enggan melafazkan talak terhadap Puteri Sarah dan sedar kemelut yang berlaku ketika ini menyakiti hati seorang ibu tetapi pengarah itu yakin masa akan memulihkan segala masalah.

Rintihan ibu Syamsul Yusof


Isteri ND Lala Luah Perasaan



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Yana Najib kongsi ‘surat SPRM’ mengenai Nazlan lepas semakan SRC ditolak

Rahim Maarof koma dalam ICU



Luke Shaw peluk Islam?



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker