Aryan Khan Islam Ke Tak?

Aryan Khan Islam Ke Tak?

Penampilan anak bujang pelakon Bollywood yang digelar ‘King Khan’, Shah Rukh Khan baru-baru ini menjadi bualan netizen di India.

Aryan Khan telah hadir ke parti hari jadi pengarah popular di negara itu, Karan Johar pada minggu lalu bersama bapa dan ibunya, Gauri.

Bagaimanapun, kemunculan Aryan yang tampil dengan gaya ‘smart casual’ serba hitam itu menarik perhatian selepas dia dilihat memakai rantai leher berbentuk salib.

Gara-gara berpenampilan sebegitu, ramai netizen di media sosial mempersoalkan status agama anak pelakon Dilwale berkenaan.

Umum tahu bahawa Shah Rukh Khan beragama Islam dan isteri pula beragama Hindu namun sebelum ini Gauri sendiri dikatakan pernah mendedahkan bahawa anak teruna mereka itu akan mengikut fahaman agama bapanya.

Seorang netizen berkata,

Aryan akan ikut agama Shah Rukh Khan bukan?”

Disebabkan itu, tindakan Aryan memakai aksesori tersebut mencetuskan kekeliruan dan persoalan dalam kalangan peminat hiburan di negara berkenaan.

Malah, ada yang dikatakan menuntut pengesahan daripada tuan empunya diri untuk menjawab persoalan ramai berkenaan isu ini.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending lain pada pautan di bawah. Bn

Aryan Khan Islam Ke Tak?


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Annuar Musa akui ‘ingkar’ pada kehendak Pengerusi BN

Ajal Ketika Tukar Tayar Kereta Pancit, Dua Maut Di Rempuh Lori [VIDEO]

Glamor, nama sahaja tak cukup, Norman takkan masuk politik

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker