Edika Yusof lelaki hensem, cukup satu isteri

Edika Yusof lelaki hensem, cukup satu isteri

Sedia maklum, sejak beberapa hari lalu, isu mengenai kahwin lagi satu ataupun poligami menjadi topik hangat di laman media sosial. Lagi-lagi apabila seorang pempengaruh bergelar Abang Tesla tular di platform TikTok susulan umum kahwin lagi satu sebab mahu zuriat sendiri.

Melalui video di TikTok baru-baru ini, pelakon kacak Edika Yusof memberi pandangan mengenai isu poligami dan ramai yang suka mendengar jawapannya.



Kata Edika, dia memang sangat bersyukur mempunyai hanya seorang isteri dan mahu menjaganya dengan sangat baik susulan isteri kini lumpuh.

Berkongsi sedikit kisah selepas sahaja isteri tidak sihat, Edika memberitahu ibunya pernah menyuruh untuk berkahwin lagi satu demi menjaga anak-anak masih kecil tetapi pelakon itu menolak permintaan tersebut.

Ia kerana, Edika teringat kembali zaman sewaktu masih kecil apabila ibunya ditinggalkan oleh suami kerana berkahwin lain dan dia tidak mahu isteri lalui hal itu.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berpendapat bahawa Edika merupakan lelaki satu dalam sejuta yang susah untuk dicari dan ‘mahal’.



Edika Yusof lelaki hensem, cukup satu isteri

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Ustaz Azhar Idrus hentam Abang Tesla



Jangan jolok sarang tebuan – Puteri Sarah

Termuntah tengok video Abang Tesla – Ridhuan Tee



Diana Danielle jawab isu ‘buat’ hidung



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker