Ibu dari neraka! Simbah peluntur pada kemaluan anak

HOUSTON: Tujuh kanak-kanak yang menjadi mangsa dera ibu kandung dan teman lelaki wanita itu di Texas, Amerika Syarikat (AS) tampil membongkarkan kisah penderitaan dialami mereka selama beberapa tahun termasuk dipaksa minum peluntur.

Malah, kanak-kanak itu turut disimbah dengan peluntur pada bahagian kemaluan mereka beberapa kali oleh ibu kandungnya.

Lapor Daily Mail, kes penderaan terhadap tujuh kanak-kanak itu didedahkan media selepas dua beradik kembar berusia 16 tahun berjaya melarikan diri dari rumah mereka di Houston, Texas.



Wanita itu, Zaikiya Duncan, 40, bersama teman lelakinya, Jova Terrell, 27, ditahan di Baton Rouge, Louisiana ketika cuba meloloskan diri selepas mengetahui anak kembar itu berjaya melarikan diri dari rumahnya.

Kanak-kanak itu dibogelkan dan dikurung dalam bilik dobi di rumah itu, dengan keadaan tangan mereka sering digari dan kaki diikat.

Mangsa juga dipaksa minum cecair pembersih rumah serta makan najis mereka sendiri.

Beberapa gambar memaparkan badan dua beradik kembar itu penuh dengan luka lebam serta parut pada pergelangan tangan dan buku lali mereka.



Sementara itu, mangsa kembar memberitahu dia menjumpai kunci gari di dalam beg tangan ibunya dan terpaksa menyorokkannya dalam mulut sebelum membuka gari lalu melarikan diri kira-kira pukul 5 pagi (waktu tempatan).

Katanya, mereka melarikan diri dalam keadaan kaki ayam dan mengetuk pintu rumah jiran untuk meminta bantuan kerana tidak tahan dengan deraan tersebut.

Dalam pada itu, polis berkata, lima lagi anak Duncan yang berusia tujuh hingga 14 tahun kini ditempatkan di bawah jagaan perkhidmatan perlindungan kanak-kanak.

Katanya, kanak-kanak itu memberitahu pasukan penyiasat bahawa Duncan memaksa mereka minum peluntur dan menyimbah cecair itu pada kemaluan sehingga membakar kulit mereka.



 

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:
MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214
Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929



CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Rumah tangga Sakinah, Michael telah berakhir?

Tragedi Berdarah: Kakak baling pisau bunuh adik angkara berebut tempat duduk



Jiran samseng undang kecaman warga maya [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker