Ira Kazar punya pasal sampai nak boikot Aliff Syukri

Ira Kazar punya pasal sampai nak boikot Aliff Syukri

Baru-baru ini, usahawan sensasi, Datuk Aliff Syukri telah membuat ramai terkejut setelah dia mengambil isteri, Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar sebagai orang yang mempromosikan produk terbarunya.

Dapat dilihat dalam video yang dikongsikan oleh Aliff di TikTok, Ira bersama seorang influencer memakai produk kosmetik terbaru iaitu Delima Lip Butter.



Hal yang mendapat perhatian apabila Ira kelihatan tersenyum lebar dan cantik mengenakan solekan simple sambil mempromosikan produk itu.

Menjengah di ruangan komen hantaran tersebut, rata-rata netizen meluahkan rasa kurang senang dan mahu ‘memboikot’ produk berkenaan kerana isteri Syamsul Yusof berada disitu.

Bahkan, ada juga yang mengambil keputusan untuk tidak lagi mengikuti akaun TikTok Aliff disebabkan mengambil wanita itu bekerja sekali.

Sekadar info, pada awal Januari tahun ini, Syamsul Yusof mengumumkan bahawa dia telah bernikah bersama Ira Kazar di Thailand berwalikan bapa wanita itu. Tetapi perkahwinan tersebut dilakukan tanpa izin isteri pertama, Puteri Sarah waktu itu yang sekarang ini sudah pun berpisah dengan pengarah terbabit.



Ira Kazar punya pasal sampai nak boikot Aliff Syukri

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Norreen Iman bakal disaman resort terkemuka Johor



Farid Kamil balas foto pegang tangan Diana Danielle

Pesawat terhempas: Saya sudah mati jika pecut – Pemilik dashcam (Video)



Tak sanggup tengok arwah merangkak sebut nama Allah – Saksi pesawat terhempas (Video)



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker