Tarian Dolla berpakaian seksi jadi kecaman netizen

Tarian Dolla berpakaian seksi jadi kecaman netizen

Sebut sahaja mengenai kumpulan pop terkenal, Dolla sudah tentunya mereka dikenali kerana sentiasa menghasilkan lagu-lagu yang bertaraf antarabangsa.

Bukan itu sahaja, kumpulan yang terdiri Sabronzo, Tabby, Angel, dan Syasya juga sering terpalit dengan pelbagai kontroversi sehinggakan menjadi bualan orang di media sosial.



Terbaharu, Dolla sekali lagi menerima kecaman netizen selepas video tarian mereka sewaktu pelancaran album mereka yang berjudul ‘New Classic’ tular di media sosial.

Menerusi video yang tular itu, Dolla dilihat mempersembahkan lagu terbaharu mereka yang bertajuk ‘Classic’.

Apa yang mencuri perhatian ialah, keempat-empat ahli kumpulan pop tersebut dilihat mengenakan pakaian yang menjolok mata iaitu berskirt pendek paras peha.

Menjengah ke ruangan komen di sebuah laman portal hiburan, rata-rata netizen mengecam pakaian yang digayakan kumpulan Dolla sambil menyifatkan mereka tidak sensitif dengan isu yang menimpa rakyat di Palestin.



Mereka juga berpendapat pakaian yang digunakan penghibur dari luar negara ketika melakukan persembahan di Malaysia lebih sopan berbanding Dolla.

Sementara itu, pihak pengurusan Dolla juga tidak membenarkan rakan-rakan media untuk bertanyakan sebarang soalan lain selain mengenai album yang dilancarkan pada malam Selasa.

Tarian Dolla berpakaian seksi jadi kecaman netizen

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Batalkan konsert Coldplay? Tiket tak beli bolehlah

‘Tangan tak dapat angkat gelas, kaki lemah, muka herot’ – Esma Daniel



Rusdi Ramli, Sharon berpisah?

Nak maki sampai bila – Ali Puteh



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker