Rumah Tangga Mawar Rashid Bergolak?

Rumah Tangga Mawar Rashid Bergolak?

Selepas mendapat kecaman hebat gara-gara mengumumkan dia kini tampil tidak bertudung, Mawar Rashid sentiasa mencuri perhatian dan apa sahaja update daripada pelakon itu pasti menjadi bualan.

Terbaru, usahawan berusia 28 tahun itu difahamkan telah memadam semua gambar suaminya, Raf Yakob dan juga foto mereka berdua di akaun Instagram.



Apa yang tinggal adalah hantaran yang membabitkan kerja seperti hantaran video iklan produk dan hanya beberapa posting peribadi bersama Raf.

Tindakan Mawar itu mencetuskan tanda tanya jika rumah tangga yang dibina sejak 2017 tersebut sedang bergolak apatah lagi sebelum ini ada timbul dakwaan sedemikian.

Advertisement
Bagaimanapun, tinjauan ke akaun Instagram Raf mendapati usahawan tersebut masih menyimpan gambar dan hantaran bersama isterinya.

Terdahulu, abang iparnya Datuk Fazley Yaacob tampil membidas dakwaan tersebut dan berkata rumah tangga adiknya tiada masalah.



Saya memang sangat rapat dengan Raf dan dia bercerita apa saja dengan saya. Kami sangat rapat. Jadi saya tahu tiada masalah pergolakan rumah tangga.

Rumah Tangga Mawar Rashid Bergolak?

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Batalkan konsert Coldplay? Tiket tak beli bolehlah

‘Tangan tak dapat angkat gelas, kaki lemah, muka herot’ – Esma Daniel



Rusdi Ramli, Sharon berpisah?

Nak maki sampai bila – Ali Puteh



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker