Fasha Sandha galak bergoyang lepas ramping?

Fasha Sandha galak bergoyang lepas ramping?

Pelakon Fasha Sandha menafikan dakwaan sebilangan pihak bahawa dirinya kini terlalu menggeletis menari disebabkan tubuhnya yang semakin ramping.

Fasha atau nama lengkapnya Nur Fasha Sandha Hassan, 39, memberikan bukti dalam bentuk video mengenai aktiviti menari yang sudah dimulakan sejak dulu tanpa mengira saiz tubuh badannya.



“Semalam ada beberapa komen mengatakan apabila sudah kurus saya terus berjoget. Video membuktikan daripada zaman berisi atau bulat saya tetap berjoget.

“Tetap bahagia dan gembira dulu dan sekarang. Jadi, fakta yang mengatakan saya berisi terus berbeza itu tidak tepat ya.

“Saya tetap sama. Kalau sister (kakak) ada masalah hati, mungkin tidak berapa suka dengan pencapaian saya,” katanya dalam hantaran Instagram.

Perkongsian tersebut dibuat susulan kenyataan seorang netizen seolah-olah mengatanya tiada perasaan malu kepada keluarga mertua apabila kini semakin rancak berjoget dalam media sosial.



Pelakon asal Johor Bahru itu mengakui lebih suka menjadi diri sendiri selain berharap tiada sesiapa menilai sesama manusia.

“Malu pada keluarga mentua? Kenapa? Sebab berjoget?

“Pada saya tidak perlu malu untuk jadi diri sendiri. Lagi malu kalau kelihatan warak dan baik tetapi bersifat munafik serta hipokrit.

“Tiada sesiapa pun sempurna di dunia ini. Tiada siapa layak untuk menghakimi sesiapa pun,” ujarnya lagi.



Sementara itu, pelakon filem Anak Halal itu memaklumkan dirinya seorang periang tidak kisah apa pun jua bentuk badannya.

“Seketul Fasha Sandha adalah manusia yang sentiasa gembira tidak kira gemuk atau berisi saya tetap joget.

“Tiada masa untuk sunting gambar atau video mahu jadikan saya kurus dalam foto atau video,” jelas pemenang anugerah Pelakon Wanita Terbaik Drama Anugerah Skrin 2017 itu.

Sebelum ini, Fasha terpaksa menurunkan berat badan secara maksimum kerana terikat dengan perjanjian (kontrak) untuk sebuah drama yang memerlukan dirinya kurus mendadak.



Dia juga menafikan dakwaan segelintir pihak tubuhnya kini langsing adalah disebabkan menjalani prosedur bariatrik atau potong usus. K Online

Fasha Sandha galak bergoyang lepas ramping?

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Abang Tesla – Biodata, Profil dan Latar Belakang

Back up Abang Tesla, Caprice kena lepuk dengan isteri



Fyna Jebat komen hubungan dengan Zainal Abidin

Abang Tesla kahwin dua, aku pula yang kena bebel (Video)

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker