Wanita tunggu anak selesai peperiksaan, baru maklumkan kematian ayahnya (Video)

Wanita tunggu anak selesai peperiksaan, baru maklumkan kematian ayahnya (Video)

Enggan mengganggu tumpuan anak yang sedang menjalani peperiksaan, seorang ibu terpaksa menahan diri daripada menyatakan bahawa ayah pelajar itu sudah meninggal dunia.

Menerusi satu video yang dikongsi di laman sosial TikTok oleh pemilik akaun ‘mdsgkobkalibas’, video berdurasi 22 saat itu ternyata benar-benar menyentuh perasaan setiap orang.



Sebaik tamat peperiksaan, ibu berkenaan kelihatan dengan lembut menyampaikan berita menyedihkan itu, namun anaknya terduduk seolah tidak percaya dengan apa yang didengarinya.

Beberapa saat selepas itu, barulah pelajar itu seperti tersedar bahawa beliau sudah kehilangan insan yang paling disayanginya dan kedua beranak itu berpelukan.

Dalam masa yang sama, dua sahabat yang turut bersama pelajar itu juga kelihatan mengalir air mata kerana memahami erti kehilangan seorang bapa.

Menerusi perkongsian video itu, kira-kira 1,246 komen, 22,700 tanda suka dan 1,232 dikongsi oleh netizen yang turut sama terkesan dengan video berkenaan.



Seorang netizen, Putri Nur berkata, ibu berkenaan sudah memikirkan perkara itu dengan panjang dan begitu tabah menghadapi kehilangan orang tersayang dan dalam masa sama memastikan masa depan anaknya yang sedang menjalani peperiksaan.

Bagi Siti Zainab Mohd, katanya, beliau hanya mampu menangis kerana semua ibu memang mempunyai kekuatan yang Allah berikan untuk menghadapi segalanya.

Sementara itu wifeabern berkata, wanita itu sangat kuat dan mohon dirinya juga menjadi kuat seperti wanita berkenaan. BH

https://vt.tiktok.com/ZSLsAXSWg/



Wanita tunggu anak selesai peperiksaan, baru maklumkan kematian ayahnya (Video)

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Beberapa pihak cepat melompat macam kera suka seolah-olah kami gagal – TMJ



Caprice kata ‘kamu ingat Kerajaan Malaysia macam spender’

Hairul Azreen berhenti berlakon



Gugurnya Air Mata Khai Bahar



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker