Bunuh Skandal Sebab Hamil, Teman Wanita Sifatkan Suspek Seorang Yang Baik

Bunuh Skandal Sebab Hamil, Teman Wanita Sifatkan Suspek Seorang Yang Baik

Kejadian bunuh membabitkan seorang wanita di mana mayatnya ditemui di ladang kelapa sawit di sebuah kampung di Sabak Bernam mengejutkan satu Malaysia.

Rata-ratanya meluahkan rasa marah terhadap suspek yang tergamak menoreh perut dan membakar mangsa kerana takut kehamilan luar nikah itu terbongkar.

Dalam pada itu, teman wanita suspek juga turut meraih perhatian dan menjadi bualan selepas memuat naik video di TikTok mengakui dirinya sudah pun memaafkan kekasihnya itu.

Tangkap layar video itu tular di Twitter dan hangat diperkatakan oleh warganet yang terkedu apabila gadis tersebut seperti masih mahu menceritakan kebaikan suspek.

Menerusi komen, gadis dikenali sebagai Eshaa itu berkata suspek seorang yang sangat baik dan dia percaya keadaan yang memaksa teman lelakinya bertindak sedemikian.

Ramai netizen seperti tidak percaya dan mengutuk gadis tersebut kerana tetap mahu mempertahankan suspek yang sudah pun mengaku melakukan pembunuhan itu.

Segelintir individu turut berkata bahawa gadis itu sepatutnya mengasihani mangsa tetapi sebaliknya dia hanya bercakap tentang teman lelakinya malah tidak malu menonjolkan dirinya sebagai kekasih suspek.

Bunuh Skandal Sebab Hamil, Teman Wanita Sifatkan Suspek Seorang Yang Baik

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Berebut bilik tidur punya hal, warga emas tetak mati pasangan

Gadis dibunuh dan dibakar, keluarga dedah perilaku mangsa

Hannah Delisha posing mendada

Ronaldo kini raikan jaringan dengan sujud syukur [VIDEO]

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker