Azwan suruh Aaron maki saja dua orang tu

Azwan suruh Aaron maki saja dua orang tu

Azwan suruh Aaron maki saja dua orang tu
Azwan suruh Aaron maki saja dua orang tu

Pengacara sensasi, Azwan Ali tampil memberi sokongan kepada pelakon, Aaron Aziz berkaitan isu namanya digugurkan dalam filem pengarah terkenal, Syamsul Yusof.

Menerusi video yang dimuat naik Kosmo Online, Aaron telah memberi amaran tegas kepada pelakon, Sharnaaz Ahmad untuk tidak masuk campur dalam konflik berkenaan.

Difahamkan, Sharnaaz tiba-tiba tular di media sosial selepas meminta kedua pihak agar menghentikan pergaduhan dan menghormati bulan Ramadan.

Cakap dekat dia, tak payah masuk campur lah. Kepada yang tak terlibat dalam produksi, korang jangan bagi statement. Kalau nak masuk campur boleh jumpa saya dulu.

Selain itu, pelakon filem Ombak Rindu itu turut meminta agar Syamsul untuk memohon maaf kepada ibu bapanya terlebih dahulu


Baca Artikel Menarik:

Intan Najuwa sorok tunang


Saya cakap secara umum lah, minta maaf dekat mak bapak dulu.

Menerusi ciapan di laman Twitter, Azwan atau lebih dikenali sebagai Diva AA memuji Aaron kerana berani memberi kenyataan pedas kepada kedua Sharnaaz dan Syamsul.

Bukan itu sahaja, pengacara berusia 57 tahun itu turut menyifatkan Aaron seakan-akan sama seperti dirinya dan memberi sokongan kepada pelakon berkenaan.

Sebelum ini, Syamsul telah mendedahkan faktor usia, berat badan dan masalah kesihatan sebagai punca Aaron digugurkan daripada filem arahannya, The Original Gangster.

Azwan suruh Aaron maki saja dua orang tu


Baca Artikel Menarik:

Anak ND Lala terpaksa utus surat kepada bapa


Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Yana Najib kongsi ‘surat SPRM’ mengenai Nazlan lepas semakan SRC ditolak

Rahim Maarof koma dalam ICU

Luke Shaw peluk Islam?

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker