Sophia dilabel penyondol, rupanya orang lain

Sophia Albarakbah – “Alhamdulillah, Allah Maha Hebat”

Sophia dilabel penyondol, rupanya orang lain

Sebelum ini, nama aktres Sophia Albarakbah yang menjadi bualan hangat dan teruk dikecam selepas kontroversi di antaranya dan aktor, Aliff Aziz.

Ramai yang menghentam dan menggelarnya ‘penyondol’ disebabkan isu kononnya ada skandal dengan suami Bella Astillah itu selepas mereka digandingkan bersama dalam sebuah drama.



Namun, hari ini tumpuan sepenuhnya kepada aktres Ruhainies pula selepas dia didakwa merupakan pelakon wanita yang ditangkap khalwat bersama Aliff awal pagi ini.

Dulu Ruhainies cakap buruk pasal Sophia

Seperti biasa, warganet akan membuat ‘homework’ dan salah satu isu yang dibangkitkan adalah komen Ruhainies kepada Bella dahulu.

Menerusi ruangan komen, netizen dilihat mengungkit semula kata-kata Ruhainies terhadap Sophia ketika kontroversi tersebut sedang ‘panas’.



Haritu si Ruhainies pernah komen buruk pasal si Sophia dekat IG Bella, siap cakap Sophia ni perosak industri hiburan. Akhirnya, kata-kata tu makan diri sendiri. Sekarang ni siapa yang perosak sebenarnya?
komen

“God is great” – Sophia

Komen terbabit mendapat perhatian tuan empunya badan, Sophia yang tidak melatah sebaliknya memberi responnya dengan tenang.

Alhamdulillah, God is great.



Meninjau ke platform X, Sophia turut memuat naik hantaran yang sama dipercayai ada kaitannya dengan komennya terhadap netizen tentang isu ini.

Sophia dilabel penyondol, rupanya orang lain

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Rayuan jangan boikot Starbucks, netizen ‘sekolahkan’ Vincent Tan

Toshiba bakal muflis?



Ajai tolak berduet dengan Nourul, dah tak ada rasa katanya,

Elly menggigil dicabul ustaz



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker