Artis lelaki tipu isteri demi kepuasan sendiri

Artis lelaki tipu isteri demi kepuasan sendiri

ORANGNYA sudah berkahwin dan turut dikurniakan anak-anak yang comel. Kalau sebut nama, Cik Bunga pasti, ramai yang akan berjemaah menyebut ‘tak peliklah’ dengan dia ini.

Bukan apa, masa zaman dia bujang-bujang dulu pun sudah selalu sangat dia dilanda kontroversi. Maklum sajalah, orang tampan. Selalu juga terpalit gosip cinta sana sini.



Tetapi Cik Bunga ingatkan selepas berkahwin dia sudah berubah dan semakin matanglah. Namun, sangkaan kita salah. Rupa-rupanya, si polan ini sukar mengikis tabiat pencinta wanitanya itu.

Pencinta wanitakah? Bagi Cik Bunga lebih kepada kasanova. Depan isteri, pijak semut pun tak mati. Walhal, di belakang, bukan main ligat lagi si dia ini bermain cinta dengan pelbagai wanita.

Ya bukan seorang dua, bertukar gantilah orang kata. Apa yang Cik Bunga geram, dengan isteri bukan main licik menipu seumpama dialah malaikat. Suci dalam debu.

Walhal, perangai di luar sudah macam pelesit. Buta-buta isterinya ditipu dengan segala ayat-ayat manis manakala isteri pula, masih letak kepercayaan kepada si suami walaupun ada yang pernah beritahu padanya tentang perangai lelaki tersebut.



Entahlah, hendak kata kaum wanita tak bijak, tak adil juga. Sebabnya, zaman sekarang ramai yang faham tentang women empowerment dan feminisme. Utusan

Artis lelaki tipu isteri demi kepuasan sendiri

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Beberapa pihak cepat melompat macam kera suka seolah-olah kami gagal – TMJ

Caprice kata ‘kamu ingat Kerajaan Malaysia macam spender’



Hairul Azreen berhenti berlakon

Gugurnya Air Mata Khai Bahar



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker