Pelajar Universiti Jadi Ketagih Jual Gambar Bogel Kerana Bayaran Lumayan (Video)

Pelajar Universiti Jadi Ketagih Jual Gambar Bogel Kerana Bayaran Lumayan (Video)

Boleh dikatakan dunia ketika ini tidak seperti dahulu. Dengan wujudnya telefon bimbit dan platform media sosial, pelbagai perkara yang boleh dilakukan sama ada baik ataupun buruk.

Tetapi untuk gadis ini, dia menyedari hal yang dilakukan olehnya salah tetapi tetap melakukan hal tersebut hanya kerana mahukan duit.



Gadis yang hanya mahu dikenali sebagai Tisya itu memberitahu dirinya terjebak dalam Dark Side Account, di mana konten yang ada dalam platform tersebut semuanya tidak senonoh.

Katanya, keadaan terdesak serta pengaruh rakan membuatkan dirinya mula membuat konten-konten tidak senonoh dan selepas dapat income beribu ringgit dengan hanya bagi satu video kepada pelanggan, dia mula menjadi ‘seronok’.

Akibat tamak, Tisya juga melakukan servis kepada pelanggan dan merasakan dirinya tidak boleh berpatah balik kerana sudah dikaburi dengan duit.

Hal yang membuatkan pelajar universiti itu mula buka mata untuk berubah selepas ibu bapa mengetahui perkara jijik yang dilakukannya dan dibuang keluarga kerana merasakan ia sangat keterlaluan.



Tisya turut sempat meninggalkan nasihat agar orang-orang muda tidak terjebak dalam situasi tersebut biarpun sangat memerlukan duit lebih.

Pelajar Universiti Jadi Ketagih Jual Gambar Bogel Kerana Bayaran Lumayan (Video)

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Nak jadi janda sekejap saja – Puteri Sarah

Baby Shima dikafirkan kerana mahu saman pemimpin PAS dan PU Syed



Tak segan cium Alif Hadi, Yasmin Hani undang kecaman (Video)

Gangguan seksual terhadap Rara, laporan polis dibuat



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker