Tiga beradik perempuan lemas di Pantai Cahaya

Tiga beradik perempuan lemas di Pantai Cahaya

PORT DICKSON – Tiga beradik ditemukan lemas selepas mandi bersama keluarganya di Pantai Cahaya di sini pada petang Ahad.

Komander Operasi Balai Bomba dan Penyelamat Teluk Kemang, Penolong Penguasa Bomba Azizee Alias berkata, mangsa masing-masing merupakan wanita berusia 19, 29 dan 30 tahun.



“Kami menerima panggilan kecemasan pada jam 5.57 petang sebelum anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Port Dickson dan Teluk Kemang dikejarkan ke lokasi.

“Kejadian melibatkan sebuah keluarga yang terdiri daripada dua lelaki dan tiga wanita, empat daripadanya merupakan adik-beradik,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian pada Ahad.

Tiga beradik ditemukan lemas ketika mandi di Pantai Cahaya, Port Dickson pada Ahad. – Foto Bomba Negeri Sembilan

Ujarnya, kedua-dua mangsa lelaki dalam keadaan selamat manakala tiga wanita berkenaan disahkan meninggalkan dunia oleh pihak perubatan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).



“Mangsa yang meninggal dunia diserahkan kepada pihak polis, dua lelaki yang selamat dIhantar ke hospital untuk rawatan lanjut,” katanya.

Tambahnya, berdasarkan maklumat ketiga-tiga mangsa bersama adik lelakinya berusia 26 tahun dari Banting,Selangor dan seorang lagi saudara lelakinya berusia 29 tahun dari Perak dipercayai datang berkelah di lokasi sebelum mereka ditemukan lemas. Sinar

Tiga beradik perempuan lemas di Pantai Cahaya

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kenapa Ogy tampar Tya Ariffin?

Ibu maafkan kau Sol, tapi….



Amelia sertai Miss Universe Malaysia



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker