Shila Amzah gatal? Ini respon tuan punya badan

Shila Amzah gatal? Ini respon tuan punya badan

Baru-baru ini penyanyi berbakat yang sangat dikenali dalam dan juga luar negara, Shila Amzah, baru-baru ini berinteraksi bersama warganet menerusi sesi ‘send me anonymous messages!’ di Insta Stories-nya.

Menjengah ke media sosial Shila, penyanyi ini berkongsi beberapa mesej-mesej yang diajukan kepadanya di Insta Stories. Namun apa yang menarik lensa Murai MY adalah, dua hantaran mesej yang dikongsikan Shila ini mencuri perhatian di media sosial.



Dianggap Gatal Dan Tak Matang

Penyanyi menempa nama di tanah besar China ini mendapat mesej yang kurang manis dari warganet, dimana Shila dikatakan bersikap berlebihan dalam perhubungan dan dianggap tidak matang serta gatal dalam hantaran mesej tersebut.

“Alahai macam tak sabar sangat nak cari laki ni.. Relaks lah, jangan tunjuk sangat.. Dari dulu sampai sekarang suka over kalau bab relationship.. Tunjuk matang sikit Shila. Malu lah macam gatal sangat.” Mesej salah seorang warganet

Shila yang mendapat mesej sebegitu berasa hampa dan menidakkan sangkalan negatif tersebut, penyanyi ini menulis respon balas secara ringkas bagi menjawab mesej negatif tersebut.



“Aiyo haha what is this? Mana Sha pernah cakap benda ni, korang ni halusinasi benda lebih-lebih eh padahal Sha takde cakap pun. And, salah ke kalau nak happy happy kalau single sekali pun. Hidup jangan jadi pedengki, binasa diri.” Tulis Shila

Dedah Sukar Tangani Negativiti

Penyanyi ini juga mendapat mesej dari salah seorang pengguna media sosial dimana didalam mesej yang dikongsikan Shila, individu tersebut ingin meminta nasihatnya bagi mengatasi masalah terlalu berfikir dan menjadi sangat negatif.

“Being so negative & overthinking lately.. Hate this situation.. How you overcome if you face this situation?” Mesej salah seorang pengguna media sosial



Shila yang mendapat mesej tersebut bersikap jujur dan memberi jawapan balas yang ringkas menerusi coretannya di Insta-Stories.

“I haven’t really overcome it yet.. I have my days too, and in fact it just happened last night. I do not have a healthy advice to tell you.. Because honestly I’m struggling too.” Coretnya. Mr

Shila Amzah gatal? Ini respon tuan punya badan


Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Mat Kilau kutip RM39j dalam 10 hari

Bantuan Keluarga Malaysia mungkin dinaikkan – PM



Jada Pinkett Smith Akui Ketagih Melakukan Onani Berkali-kali Dalam Sehari



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker