Neelofa Jawab Propaganda Jatuhkan Perniagaannya

Neelofa Jawab Propaganda Jatuhkan Perniagaannya

Nama Neelofa sering menjadi perhatian di kalangan netizen, bukan sahaja dalam dunia hiburan malah dalam perniagaan yang dijalankan. Baru-baru ini, Neelofa terpalit dengan kontroversi mengenai produk inai keluaran syarikatnya. Ramai yang ragu-ragu dengan status halal dan halal dan sah solat. Walaubagaimanapun, produknya itu terbukti menggunakan bahan kandungan halal dan telap air.

Bukan itu sahaja, netizen juga cuba membanding-bandingkan produk inai ini dengan perniagaan jenama dari selebriti lain. Sekaligus ia seolah-olah timbu isu melaga-laga artis oleh netizen. Sedar akan banyak komen-komen negatif terhadap perniagaannya, Neelofa tidak menolak jika terdapat propaganda untuk cuba menjatuhkan perniagaannya. Menerusi rancangan Melodi TV3 minggu lalu, wartawan Michelle Wee sempat bertanya hal ini secara bersemuka dengan Neelofa.



Menurut Neelofa, dia tidak peduli jika ada sesetengah pihak yang kurang senang dengan perniagaan yang dijalankan, kerana dia percaya dengan rezeki dari Allah.

“Kalau mereka berniat nak jatuhkan atau tutupkan periuk nasi ke macam mana, kita ada misi yang besar untuk memastikan ia berpanjangan selama bertahun-tahun. Sekarang, ini rezeki kami untuk keluarga kecil saya. Orang nampak ini sebagai propaganda untuk menutupkan bisnes saya, sebenarnya ini normal. Selagi ada peluang, orang akan cuba jatuhkan.

Sedih Tengok Orang Melayu

Sementara itu, Neelofa meluahkan rasa sedih dengan sesetengah orang melayu dan Islam yang sesama sendiri tidak menyokong antara satu sama lain.



” Sedihkan bila ada masyarakat kita, orang kita sendiri tak nak support orang kita sendiri, orang melayu, Islam buat bisnes. Kita patutnya cipta lebih sokongan untuk menjana ekonomi orang Islam. Jangan lah kita nampak tak puas hati jer bila orang lain berjaya.- katanya kepada Melodi

Kami Tenang

Bila ditanya adakah Neelofa merasa tertekan, ini jawapannya;

” Setakat ini, kami tenang, relaks and just nak move forward sahaja”- katanya menutup bicara.



Sebelum ini, dipetik dari Harian Metro, Neelofa berkata dugaan yang berlaku membuatkan dia tidak dapat tidur lena selain memberi kesan kepada perniagaan.

“Jujur bila isu ini timbul kami memang tak tidur malam memikirkannya. Rasa sedih, kecewa dan geram. Tapi kami sedia maklum yang ramai risau. Jadi inilah usaha untuk menjelaskan semua keraguan.

“Apa yang berlaku turut memberi kesan kepada perniagaan apabila ramai yang was-was untuk beli produk ini,” katanya. Mr

Neelofa Jawab Propaganda Jatuhkan Perniagaannya




Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


‘Aku Simpati Dengan Dia’ ….Hattan Simpati Dengan Ning Baizura



Hattan Tiada Masalah BBNU ‘Cover’ Lagunya, Bagi ‘Warning’ Awal-awal Tahan Telinga Jika Jahanam [VIDEO]

‘I Love Being Viral’ – Cubaan Jatuhkan Reputasi …Ning Baizura Tak Endah Kecaman [VIDEO]



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker